معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان مطرح کرد؛

خدمات رسانی بیش از ۱۰۰ موکب از گلستان به زائران رضوی

حجت الاسلام دیلمی گفت: بعد از برگزاری مراسم باشکوه اربعین، بیش از ۱۰۰ موکب خدمات ویژه‌‌ای به زائران رضوی ارائه کردند و از استان گلستان در ایام دهه پایانی ماه صفر ۲۰۰ کاروان سواره و ۳۰ کاروان پیاده به سمت مشهدالرضا اعزام شدند.
کد خبر: ۶۸۸۵۲۱
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۱ - 03September 2024

خدمات رسانی بیش از 100 موکب از گلستان به زائران رضوی

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گلستان، حجت الاسلام رضا دیلمی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان امروز در جمع اصحاب رسانه اظهار اشت: دهه پایانی صفر یادآور حماسه، مقاومت و نقش مهم جهاد تبیین در مقابله با طاغوت و جریان نفاق است.

وی افزود: این ایام یادآور ایستادگی، مبارزات مستمر نبوی، گفتمان امامت و ولایت به ویژه ساحت قدسی امام رئوف حضرت رضا (ع) و حضرت زینب (س) در مقابله با جریانات انحرافی و جنگ نرم دشمن است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: برگزاری مراسم‌های چون دهه پایانی صفر بیانگر داشتن یک تشکیلات منسجم توحیدی است که حصر تبلیغی دشمن را شکسته و تهدیدها تبدیل به فرصت می‌کند.

وی یادآور شد: بعد از برگزاری مراسم باشکوه اربعین سیدالشهدا و دلدادگان حسینی، بیش از ۱۰۰ موکب خدمات ویژه‌ ای به زائران رضوی ارائه کردند و از استان گلستان در ایام دهه پایانی ماه صفر ۲۰۰ کاروان سواره و ۳۰ کاروان پیاده به سمت مشهدالرضا اعزام شدند.

دیلمی اصافه کرد: این کاروان‌ها برای عرض ارادت به ساحت قدسی امام رضا (ع) در روز سه شنبه ۱۳ شهریور ساعت ۸:۳۰ صبح در صحن مسجد گوهرشاد مراسم بزرگ اجتماع تشکل‌های دینی و هیات‌های مذهبی را برگزار خواهد کرد.

این مسئول بیان داشت: در این ایام محافل بصیرتی، معرفتی با محوریت تبیین سلوک توحیدی، سیاسی و اجتماعی گفتمان نبوت و امامت در سیر تمدنی و نقش و اهمیت مبارزات منسجم با جبهه استکبار برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان گفت: ترویج فرهنگ ایثار و مقاومت در تعالی اسلام ناب و همچنین ضرورت توجه به پیوندهای اجتماعی حول محور امام و وحدت اسلامی در گفتمان انقلاب اسلامی از دیگر اهداف برگزاری برنامه‌های این ایام است که به صورت ویژه به آن پرداخته خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار