نماینده ولی فقیه در استان همدان تاکید کرد؛

لزوم تبیین سیره پیامبر در زندگی اجتماعی

آیت‌الله «شعبانی» با تاکید براینکه سیره پیامبر (ص) در برخورد با خانواده، جامعه و مردم باید به درستی تبیین شود، گفت: با همه مشغله‌ها پیامبر (ص) زمانی را برای خانواده خود و زمانی را برای عبادت قرار می‌دادند.
کد خبر: ۶۸۸۵۴۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۶ - 03September 2024

صبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، آیت‌الله «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی فقیه در استان همدان در جمع عزاداران ۲۸ صفر در مسجد جامع همدان، اظهار داشت: بشر در این عالم برای عبودیت خلق شده نه انجام کارهای بیهوده؛ هیچ کس بدون پیامبر و به تنهایی نمی‌تواند عبد شود.

وی با بیان اینکه در دنیای امروز هیچ کس جایگاه و عظمت پیامبر (ص) را به درستی نمی‌تواند درک کند، افزود: متاسفانه انسان درگیر گرفتاری‌های عالم شده و کمتر به نعمت‌های الهی توجه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان خاطرنشان کرد: داشتن محبت پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) نعمتی است که به ما داده‌اند و باید برای آن سجده شکر به جا بیاوریم. در روایات آمده، به میزانی که شما محبت به پیامبر (ص) و خاندان حضرت دارید، به همان میزان دین دارید‌.

این مسئول ادامه داد: امروز در زندگی‌های اجتماعی و فردی ما جای پیامبر (ص) و توجه به سیره ایشان خالی است. در روایتی آمده که، بهترین شما از نظر ایمان به پیامبر کسی است که نسبت به خانواده‌اش بهتر باشد.

شعبانی با تاکید براینکه سیره پیامبر (ص) در برخورد با خانواده و جامعه و مردم باید به درستی تبیین شود، تصریح کرد: با همه مشغله‌ها پیامبر (ص) زمانی را برای خانواده خود و زمانی را برای عبادت قرار می‌دادند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار