مدیر مرکز مشاوره خانه مهر کازرون:

طرح کاج پاسخگوی نیاز امروز و کاهش آسیب‌های اجتماعی است

«کهن» گفت: طرح کاج پاسخگوی نیاز امروز کشور در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی و پیشبرد اهداف سلامت‌محور است.
کد خبر: ۶۸۸۶۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ - 03September 2024

طرح کاج پاسخگوی نیاز امروز و کاهش آسیب‌های اجتماعی استبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، «حبیب کهن» مدیر مرکز مشاوره خانه مهر شهرستان کازرون در نشست امضای تفاهمنامه اجرای مشترک برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در جمع مدیران مدارس بخش جره و بالاده شهرستان کازرون اظهار داشت: به منظور مقابله و کاهش آسیب‌های اجتماعی در قالب در طرح کاج مشاوران این مرکز در مدارس بخش جره و بالاده حضور پیدا می کنند.

وی ادامه داد: برنامه کاج (کاهش آسیب‌های اجتماعی) با استقبال اداره آموزش و پرورش جره و بالاده شهرستان کازرون همراه شده و به همین خاطر ذوالفقار منصوری ریاست آموزش و پرورش بالاده خواستار ارائه خدمات مشاوره ای و روانشناختی توسط کارشناسنان مرکز به دانش آموزان داوطلب بخش جره و بالاده شد.

مدیر مرکز مشاوره خانه مهر در جمع مدیران مدارس بخش جره و بالاده تاکید کرد: هر یک از ما بنا به وظیفه و مسئولیتی که بر عهده داریم باید در جهت تبیین طرح کاج و کاهش آسیب‌های اجتماعی گام برداریم.

کهن اشاره کرد: این طرح در جهت پیشبرد اهداف سلامت و ارزیابی سلامت روان دانش آموزان در پایه‌های متوسطه در قالب طرح غربالگری با توجه به نیاز و درخواست مدارس انجام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار