مسوول انجمن راویان فجر استان فارس:

نیازمند کار بیشتری در فضای مجازی در جهت معرفی شهدا هستیم

سردار متولی با بیان اینکه در فضای عمومی و ارایه تصویر و تمثال شهدا در اماکن عمومی کارهای خوبی صورت گرفته گفت: در فضای مجازی نیازمند کار بیشتری جهت معرفی شهدا هستیم.
کد خبر: ۶۸۸۶۵۴
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹ - 03September 2024

نیازمند کار بیشتری در فضای مجازی در جهت معرفی شهدا هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، سردار «رضا متولی» مسوول انجمن راویان فجر استان فارس در نشست خبری با بیان اینکه کمتر از دو ماه به برپایی کنگره ملی سرداران، امیران و ۱۵ هزار شهید استان فارس باقی مانده است اظهار داشت: باید برای اقناع عمومی و اطلاع‌رسانی مویرگی در خصوص این کنگره تلاش کنیم تا همگان از برپایی این رویداد بزرگ مطلع شوند.

سردار متولی با بیان اینکه در فضای عمومی و ارایه تصویر و تمثال شهدا در اماکن عمومی کارهای خوبی صورت گرفته گفت: در فضای مجازی نیازمند کار بیشتری جهت معرفی شهدا هستیم.

این جانباز دفاع مقدس افزود: نیازمند بارش شهاب‌گونه اخبار برای اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص برپایی این کنگره در استان 15 هزار شهید فارس هستیم و باید به صورت موزاییکی همه را درگیر برپایی این رویداد کنیم.

مسؤول کمیته تألیف کنگره شهدای فارس افزود: کار دیگری که باید انجام شود این است که باید از دل ماجراها و روایت‌های شهدا سوژه‌های نابی استخراج کنیم و با پرداختن ناب به آنها به ماندگاری این حماسه بزرگ کمک کنیم.

سردار متولی با گلایه به برپایی همزمان جشنواره چند رسانه‌ای میراث فرهنگی همزمان با کنگره 15 هزار شهید استان فارس گفت: در شهر شیراز همچنین اتفاق بزرگی با مقیاسی کلان و ملی برای شهدا در حال انجام است و کاش میراث فرهنگی برنامه ملی خود را همزمان با کنگره برگزار نکند زیرا همه توجهات باید معطوف به شهدا و کنگره باشد.

وی در پایان ضمن قدردانی از همکاری رسانه‌ها در خصوص اطلاع‌رسانی این رویداد گفت: خبرنگاران و عکاسان خبری و اصحاب رسانه افسران جنگ نرم هستند و باید با هجمه‌های دشمن مقابله کنند.

سردار متولی در پایان گفت: در حوزه تألیف کتاب در راستای کنگره شهدا یک کار جهادی و انقلابی با تالیف 74 عنوان کتاب بر اساس مستندات واقعی زندگی شهدا صورت گرفته که جای قدردانی دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار