بازداشت چندین فلسطینی در یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری

یورش‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری ادامه دارد و اشغالگران شماری از فلسطینی‌ها را در جریان این یورش‌ها بازداشت کرده‌اند.
کد خبر: ۶۸۸۷۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۰ - 04September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از الجزیره، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تمدید عملیات نظامی این رژیم در جنین در کرانه باختری خبر دادند.

تداوم حملات نظامیان رژیم صهیونیستی به کرانه باختری

رسانه صهیونیستی واللا اعلام کرد که ارتش این رژیم، تصمیم به تمدید عملیات نظامی خود علیه اردوگاه جنین که قرار بود شامگاه سه‌شنبه پایان یابد، گرفته است.

این رسانه به نقل از منابع نظامی گزارش داد که تمدید حمله به اردوگاه جنین با استناد به اطلاعات به دست آمده در مورد زیرساخت‌های نظامی این منطقه انجام گرفته است.

این منابع عنوان کردند که هشدار‌های فزاینده در جنوب کرانه باختری ممکن است اوضاع را به سمت یک عملیات نظامی گسترده در صورت وخامت اوضاع امنیتی پیش ببرد.

همزمان نظامیان رژیم صهیونیستی به منزل خانواده شهید مهند العسود مجری عملیات ترقومیا در شهرک اذنا در شمال غرب الخلیل یورش بردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از یورش نظامیان این رژیم به اردوگاه الجلزون و بازداشت دستکم ۱۲ فلسطینی خبر دادند.

در محور التخصصی نیز سرایا القدس شاخه نابلس اعلام کرد که با نظامیان دشمن مقابله کرده و ضرباتی به آنها وارد کرده است.

همزمان رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در عملیات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در جنین در شمال کرانه باختری و درگیری با نیرو‌های مقاومت در این منطقه، یک نظامی اسرائیلی کشته شده و ۵ نظامی دیگر زخمی شدند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار