پزشکیان: مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر «شایستگی» است

رئیس‌جمهور گفت: مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.
کد خبر: ۶۸۸۷۴۹
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ - 04September 2024

به گزارش گروه سیاسی دفاع‌پرس، «مسعود پزشکیان» رئیس جمهور در دیدار تولیت آستان قدس رضوی با اشاره به تأکیدات اسلام نسبت به حفظ وحدت، اظهار داشت: تنها با وحدت، همکاری و تعامل با یکدیگر می‎توان بر مشکلات غلبه کرد.

پزشکیان: مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است

پزشکیان همچنین نسبت به شایسته‌گزینی در انتصابات تأکید و عنوان کرد: نگاه اسلامی در انتصابات یعنی افراد شایسته بر سر کار بیایند. مبنای دولت تلاش در انتخاب و انتصاب افراد بر شایستگی است؛ از این رو افراد توانمند و شایسته را قطعاً حفظ خواهیم کرد.

رئیس جمهور گفت: تمام تلاش دولت این است که به گونه‌ای عمل کند که مردم نسبت به نظام، انقلاب و حکومت رضایتمندی هرچه بیشتر پیدا کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین «مروی» تولیت آستان قدس رضوی هم در این دیدار که شب گذشته (سه‌شنبه) برگزار شد، گفت: حفظ روحیه مردمی، عدالت‌خواهی و ولایتمداری رئیس جمهور می‌‎تواند حلّال بسیار از امور ملت باشد.

وی با اشاره به نخستین سفر رسمی رئیس دولت چهاردهم به مشهد، اظهار امیدواری کرد که، دولت در خدمتگزاری به مردم مشمول توجهات خاصه امام رضا (ع) قرار گیرد.

تولیت آستان قدس رضوی عنوان کرد: رئیس جمهور محترم متخلق به تقوا و متدین است و تعبیر «صادق» که رهبری معظم درباره او به کار بردند، نشان از اعتماد رهبری به رئیس جمهور دارد.

در این دیدار «سید عباس عراقچی» وزیر امور خارجه، «حسین سیمایی صرّاف» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، «محمد اسلامی» رئیس سازمان انرژی اتمی، «عبدالناصر همتی» وزیر امور اقتصادی و دارایی و جمعی دیگر از مسئولان دولتی، رئیس جمهور را همراهی کردند.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها