فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان:

باید همواره در برابر توطئه‌ها و تهاجمات دشمن، پویا و به روز باشیم

سردار شاهوارپور گفت: رسانه‌های معاند نباید در بزنگاه‌ها و در مواقع حساس و بحرانی بر فضای کشور اسلامی ما موج سواری کرده و جای جلاد و شهید را عوض کنند.
کد خبر: ۶۸۸۷۶۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۰ - 04September 2024

باید همواره در برابر توطئه‌ها و تهاجمات دشمن، پویا و به روز باشیمبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان امروز در مراسم بهره‌برداری از مجموعه فرهنگی هنری و آفرینش‌های هنری شهرستان ایذه ضمن تسلیت عزاداری ایام پایانی ماه صفر در خصوص تحولات مهم منطقه و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب اظهار داشت: همیشه در طول تاریخ در برابر جبهه حق، جبهه باطلی وجود داشته و نبرد بین حق و باطل نبردی تمام نشدنی است و هر بار به فراخور حال رنگ عوض می‌کند، گاهی جنگ سخت و گاه در قالب جنگ نرم و در بستر فضای مجازی و طیف وسیع رسانه‌ای شکل می‌گیرد.

وی افزود: باید همواره چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی در برابر توطئه‌ها و تهاجمات دشمن فعال، پویا و به روز باشیم و نگذاریم دشمن با تزریق جوّ بدبینی و نا امیدی روح و ذهن مردم ما را مسموم و آلوده کند.

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) با اشاره به افزایش سطح سواد و آگاهی مردم و دسترسی آنان به اتفاقات و رویدادها خاطرنشان کرد: نباید اجازه دهیم رسانه های بدخواه نظام مقدس جمهوری اسلامی یکه تازی کنند؛ باید فضا را برای آنها ناامن کنیم بیش از آنکه آنها فضا را برای شما ناامن کنند.

وی تصریح کرد: رسانه‌های معاند نباید در بزنگاه‌ها و در مواقع حساس و بحرانی بر فضای کشور اسلامی ما موج سواری کرده و جای جلاد و شهید را عوض کنند.

سردار شاهوارپور اظهار داشت: این دشمنان همان دشمنانی هستند که تا دیروز در میدان‌های نبرد جبهه حق علیه باطل شهرها و منابع حیاتی ما را با حمایت کردن از دیوانه‌ای به اسم صدام می‌زدند و امروز رنگ عوض کرده و پشت سیستم ها در کشورهای خود با استفاده از فضای مجازی مغز، روح و فکر خانواده‌های ما و جوانان و نوجوانان را درگیر کرده و در این بین ما وظیفه ای مضاعف داریم و باید مراقبت و مجاهدت بیشتری کنیم.

وی شهرستان ایذه را یکی از شاهراه‌های اصلی کشور دانست‌ و افزود: دشمن به این مسئله واقف است و طمع دارد که از این موقعیت‌ها سوء استـفاده‌های خود را داشته باشد لذا دلسوزان انقلاب و نظام با تلاش، زحمت و مجاهدت باید سدی استوار مقابل دشمن باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها