سفیر ایران در عربستان:‌ می‌خواهیم برای ساخت آینده‌ای روشن، روابط تهران و ریاض به بالاترین سطح خود برسد‌

سفیر جمهوری اسلامی ایران در ریاض به مناسبت یکمین سال حضور سفرای ایران و عربستان در پایتخت‌های دو کشور ابراز امیدواری کرد که روابط دوجانبه به بالاترین سطح خود برسد.
کد خبر: ۶۸۸۷۸۲
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۴ - 04September 2024

 به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «علیرضا عنایتی» سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان سعودی با انتشار تصویری از دیدار رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی از عربستان برای شرکت در اجلاس حمایت از فلسطین، یکمین سال حضور سفرای ایران و عربستان در ریاض و تهران را گرامی داشت.

سفیر ایران در عربستان:‌ می‌خواهیم برای ساخت آینده‌ای روشن، روابط تهران و ریاض به بالاترین سطح خود برسد‌

می‌خواهیم برای ساخت آینده‌ای روشن، روابط تهران و ریاض به بالاترین سطح خود برسد

سفیر کشورمان در ریاض ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای عبدالله سعود العنزی سفیر عربستان سعودی در تهران نوشت: امروز یک سال از آغاز فعالیت من در ریاض می‌گذرد. در این مدت گام‌های زیادی برداشته ایم، در بسیاری از عرصه‌ها موفق بوده‌ایم و فرصت‌های بزرگی به دست آورده ایم، اما انتظار ما بیشتر است.

وی تاکید کرد: می‌خواهیم روابط جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی در پرتو اراده سران برای ساختن آینده‌ای روشن به بالاترین سطوح خود برسد.

علیرضا عنایتی سفیر جمهوری اسلامی ایران در پادشاهی عربستان سعودی ١۴ شهریور١۴٠٢ وارد ریاض شد و با استقبال مسئولان وزارت خارجه عربستان سعودی و کادر سفارت ایران در ریاض فعالیت رسمی خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/۹۵۵

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار