معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان:

خیرین زنجانی هلال احمر را در «ارمغان مهر» یاری دهند

«منفرد» گفت: خیرین و نیکوکاران، هلال احمر استان را در اجرای طرح «ارمغان مهر» با هدف تهیه بسته‌های لوازم التحریر به دانش آموزان بی بضاعت غیر تحت پوشش، یاری دهند.
کد خبر: ۶۸۸۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۵ - 05September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «علی منفرد» امرپز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سازمان داوطلبان هلال احمر بزرگترین نهاد بین‌المللی عام‌المنفعه در ارائه خدمات بشردوستانه به همت خیرین، نیکوکاران و داوطلبان است که با هدف کمک به خانواده‌های محروم و دانش‌آموزان آسیب‌دیده و نیازمند طرح ارمغان مهر را در سطح کشور اجرا می‌کند.

وی یادآوری کرد: این طرح به مناسبت آغاز سال تحصیلی ویژه دانش آموزان نیازمند عملیاتی می‌شود که خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت 6104338400031445 نزد بانک ملت شعبه دولت بنام جمعیت هلال احمر استان واریز کنند.

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: علاقمندان به مشارکت در طرح ارمغان مهر می توانند پس از واریز وجوه، عکس آن را به شماره 09901417058 در فضای مجازی ارسال کنند.

منفرد یادآوری کرد: خیرین نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیرنقدی خود را به واحد داوطلبان هلال احمر در شهرستان های زنجان، ابهر، خرم دره، خدابنده، ایجرود، ماهنشان و طارم اهدا کنند.

وی اظهارداشت: حمایت از سلامت دانش‌آموزان مناطق محروم و دور افتاده استان با رعایت کامل کرامت انسانی با همکاری خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست استان زنجان در آستانه سال تحصیلی جدید اجرا می شود. 

معاون امور داوطلبان جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: در این طرح عام المنفعه، داوطلبان جمعیت هلال احمر پس از تهیه بسته‌های نوشت افزار و لوازم التحریر، این بسته‌ها میان دانش آموزان مناطق کم برخوردار استان زنجان توزیع خواهد شد.

منفرد خاطرنشان کرد: مهرماه سال گذشته بیش از یکهزار بسته لوازم‌التحریر به ارزش 6 میلیارد و 800 میلیون ریال با ظرفیت و همراهی خیرین و نیکوکاران زنجانی در قالب طرح ارمغان مهر برای دانش آموزان نیازمندی که تحت پوشش ارگان های حمایتی نبودند، تهیه و توزیع شد.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها