در راستای برگزاری کنگره ملی شهدای استان صورت گرفت؛

نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج توسط بسیج سازندگی سپاه فتح استان +تصاویر

به همت بسیج سازندگی سپاه فتح و در راستای برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، نصب تمثال شهدا در معابر، بلوار‌ها و خیابان‌های سطح شهر یاسوج انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۸۲۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۱ - 05September 2024
به گزارش دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «حسن رضایی» مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: با نزدیک شدن به ایام برگزاری کنگره ملی ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد، دستگاه‌ها و نهاد‌های مختلف جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این برنامه ملی پای کار آمده اند تا ضمن ادای دین به مقام شامخ شهدا سهم کوچکی در برگزاری هر چه بهتر این مراسم فرهنگی و معنوی داشته باشند. 
 
سرهنگ رضایی افزود: به همین منظور و در استقبال از این برنامه فرهنگی و معنوی، بسیج سازندگی سپاه فتح اقدام به نصب تمثال منور شهدای گلگون کفن در معابر، بلوار‌ها و خیابان‌های سطح شهر یاسوج کرده است. 
 
مسئول بسیج سازندگی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جانمایی و نصب ۴۰ تابلوی تمثال شهدا در مسیر مادوان سفلی به سمت زندان مرکزی شهر یاسوج و نصب بیش از ۶۵۰ تابلوی تمثال شهدا در مناطق مختلف شهر یاسوج از جمله مسیر اکبرآباد تا پلیس راه یاسوج- شیراز، بلوار بویراحمد و ... به وسیله بسیج سازندگی انجام شده و برخی از نقاط نیز در حال اجرا است. 
 
نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج توسط بسیج سازندگی سپاه فتح استان +تصاویر
 
سرهنگ رضایی بیان داشت: عملیات نصب تمثال شهدا در معابر شهر یاسوج تا قبل از برگزاری کنگره ملی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد به اتمام می‌رسد. 
 
دومین کنگره ملی ۲ هزار شهید والامقام استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولان کشوری و استانی در روز‌های ۱۸ و ۱۹ شهریور از ساعت ۲۰ شب در دهکده دفاع مقدس یاسوج برگزار خواهد شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار