مسئول قرارگاه جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت جواد الائمه (ع):

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی خراسان‌شمالی به زائران امام رضا (ع)

محمدی گفت: گروه جهادی این استان در قالب ۳۰ موکب در مشهد مقدس به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه می‌دهند.
کد خبر: ۶۸۸۸۳۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۱ - 05September 2024

خدمت‌رسانی ۳۰ گروه جهادی خراسان‌شمالی به زائران امام رضا (ع)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سرگرد «علی محمدی» مسئول قرارگاه جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان‌شمالی امروز (پنجشنبه) در جمعی از خبرنگاران اظهار داشت: ۳۰ گروه جهادی این استان در قالب ۳۰ موکب در مشهد مقدس به زائران امام رضا (ع) خدمات ارائه می‌دهند.

محمدی بیان داشت: در مجموع ۱۵۰ خادم جهادگر در این گروه‌های جهادی حضور یافته اند و امروز در مشهد مقدس به زائران امام رئوف خدمت رسانی می‌کنند.
 
وی افزود: ۳۰ نفر نیروی درمانی نیز در قالب پزشک و پرستار در این گروه‌ها حضور دارند و خدمات پزشکی رایگان به زائران امام رضا (ع) ارائه می‌دهند.
 
مسئول قرارگاه حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی سپاه حضرت جواد الائمه (ع) خراسان شمالی تصریح کرد: همچنین ۳۵ گروه جهادی در محور‌های مواصلاتی استان خراسان شمالی اکنون حضور دارند و به زائران خدمت رسانی می‌کنند.
 
وی گفت: این گروه‌های جهادی در قالب ۳۵ موکب متشکل از ۲۰۰ نفر هستند که در محور‌های مواصلاتی گرمه، جاجرم، مانه و سملقان، راز و جرگلان، شیروان، فاروج و اسفراین از زائران امام مهربانی‌ها استقبال می‌کنند.
 
 محمدی خاطرنشان کرد: علاوه بر ارائه خدمات گروه‌های جهادی، برنامه‌های فرهنگی نیز برای کودکان و نوجوانان ارائه می‌دهند و همچنین این گروه‌ها کمک هزینه‌ای نیز به سفر اولی‌ها پرداخت می‌کنند.
 
وی در پایان افزود: کمک‌های مردم مومن برای حمایت از دانش آموزان نیازمند نیز در این مکان‌ها جمع آوری می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار