اظهارات بی‌شرمانه سناتور آمریکایی: «یحیی سنوار» را می‌کشیم!

لیندسی گراهام، سناتور جمهوری‌خواه آمریکا در اظهاراتی یاوه گویانه و تهدید آمیز گفت: در صورت پیروزی حزب جمهوری‌خواه در انتخابات ریاست‌جمهوری که قرار است در ۵ نوامبر آینده برگزار شود، یحیی سنوار، رئیس جدید دفتر سیاسی حماس را خواهد کشت؟!
کد خبر: ۶۸۸۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۵ - 05September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «لیندسی گراهام» سناتور جمهوریخواه که به اظهارات افراط گرایانه خود شهرت دارد دیروز در یاوه گویی جدید خود در مصاحبه‌ای با شبکه آمریکایی فاکس نیوز ادعا کرد اگر حزب جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا پیروز شود، هدف آنها «کشتن، نه محاکمه سنوار، رهبر سیاسی جدید حماس است».

اظهارات بی شرمانه، اما مضحک یک سناتور جمهوری خواه آمریکا:

گراهام در مورد اعلام وزارت دادگستری ایالات متحده مبنی بر تهیه کیفرخواست جنایی علیه ۶ رهبر حماس اذعان داشت ایالات متحده توانایی خود را برای بازدارندگی از دست داده است و هیچکس از جو بایدن، رئیس جمهور و کامالا هریس، معاون او نمی‌ترسد.. ما که در حال مبارزه با یک جنایت نیستیم .. سنوار هم که به محاکمه از سوی دادستان آمریکایی مریک گارلند اصلا هیچ اهمیتی نمی‌دهد.

وی خطاب به السنوار افزود: روز‌های شما به پایان رسیده است، دوست من، ما از شما شکایت نمی‌کنیم، بلکه شما را می‌کشیم.

گراهام از سیاست دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا و نامزد جمهوری خواهان در خاورمیانه تمجید کرد و خاطرنشان نمود ترامپ با حداکثر فشار اقتصادی ایران را محاصره کرد و قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران ایران را کشت تا از نقشه وی برای کشتن آمریکایی‌ها در عراق جلوگیری کند.

این سناتور جمهوری خواه همچنین در ادامه گزافه گوی هایش از دولت کنونی آمریکا انتقاد کده و افزود این دولت به اندازه کافی برای جلوگیری از هدف قرار دادن کشتی‌های حوثی‌های یمن در دریای سرخ اقدام نکرده است.

گفتنی است روز سه شنبه در اقدامی مضحک، وزارت دادگستری آمریکا از طرح شکایت علیه السنوار و دیگر رهبران جنبش مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

یادآور می‌شود یحیی سنوار پس از ترور بزدلانه شهید مقاومت اسماعیل هنیه که در تیرماه گذشته در تهران، صورت گرفت وبه شهادت رسید به عنوان جانشین وی در مقام رئیس دفتر سیاسی حماس منصوب شده است.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار