استاندار لرستان

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان ایجاد شود

شفقت از پیگیری مشکلات واحد‌های تولیدی و ضرورت ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری در این استان خبر داد و گفت: مشکلات واحد‌های تولیدی لرستان پیگیری می‌شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی را باید با مشارکت شستا و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی ایجاد کنیم.
کد خبر: ۶۸۸۹۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۸ - 05September 2024

فرصت‌های سرمایه‌گذاری در لرستان ایجاد شودبه گزارش دفاع‌پرس از لرستان، از خرم‌آباد، «ابوطالب شفقت» استاندار لرستان امروز (پنج شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به پروژۀ گردشگری در مخمل‌کوه،  اظهار داشت: اختلاف بین منابع طبیعی و آب منطقه‌ای و مدیر این پروژه در حال رسیدگی است.

او با اعلام ضرورت حمایت از سرمایه‌گذار پروژۀ گردشگری مخمل‌کوه اضافه کرد: مجوز صدور آب شرب برای این پروژه با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط پیگیری و سماندهی می‌شود.

 استاندار لرستان با بیان وضعیت کارخانۀ فولاد چگنی ادامه داد: اختلافات بین مالک و پیمانکار این کارخانه وجود دارد و این موضوع در مراجع قضایی رسیدگی شده‌است.

شفقت بیان کرد: مشکلات واحد‌های تولیدی لرستان پیگیری می‌شود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و اقتصادی را باید با مشارکت شستا و بنگاه‌های بزرگ اقتصادی ایجاد کنیم.

او با دعوت از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری بهتر و بیشتر در لرستان یادآور شد: سرمایه‌گذاری در این استان را با کمک نمایندگان در سطح وزارتخانه‌ها پیگیری می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار