فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان:

۱۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اردستان اجرا می‌شود

سرهنگ «صنعتکار» گفت: در هفته دفاع مقدس، بالغ بر ۱۷۰ برنامه از جمله برنامه‌های شاخص شهرستانی، اقشار بسیج و پایگاه‌های محلی در شهرستان اردستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۶۸۸۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۲ - 05September 2024

۱۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس در اردستان اجرا می‌شودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، «روح‌اله صنعتکار» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ابتدای تابستان از تعداد ۶۲ پایگاه بسیج در شهرستان اردستان، ۵۷ پایگاه در برنامه و کلاس‌های تابستانی فعال بودند که برنامه اختتامیه کلاس‌های تابستانی نیز تا پایان شهریور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در هفته‌های اخیر اولین زورخانه مهاباد با حضور جمعیت بسیاری از مردم افتتاح شد، افزود: یک دوره مسابقات قرآنی در سطح استان اصفهان برگزار می‌شود که تاکنون شهرستان اردستان از نظر ثبت‌نام شرکت‌کنندگان در این مسابقه رتبه اول را میان سایر شهرستان‌های استان دارد.

صنعتکار با اشاره به فعالیت‌های بسیج در حوزه اجتماعی، خاطرنشان کرد: مرکز مشاوره بسیج در این ایام تابستان افتتاح شد که در چند روز اخیر با حضور مشاور از اصفهان تعدادی مراجعه کننده ویزیت شدند و کارگاه‌های ازدواج و طلاق نیز برگزار شده است.

وی تصریح کرد: در راستای فعالیت‌های بسیج سازندگی برای ۸ جاده بین روستایی و گلزار شهدا تأمین قیر و تخلیه آن انجام شده که در اختیار بخشداری‌ها قرار می‌گیرد همچنین سعی شده کمک‌های بسیج در حوزه اشتغال باشد و موجبات کار و شغل برای افراد فراهم کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردستان با بیان اینکه وام‌های خوداشتغالی بسیج افزایش پیدا کرده، ادامه داد: بسیج در ایام تابستان سال جاری بیشتر فعالیت‌های آن تربیتی بود و مباحث مربوط به آموزش احکام و مسائل فرهنگی برای نوجوانان را داشتیم همچنین پیاده‌روی جاماندگان اربعین در شهر اردستان برای اولین بار با حضور پرشور مردم همراه با ۱۳ موکب برگزار شد.

وی در خصوص برنامه‌های هفته دفاع مقدس، بیان داشت: در زواره برنامه اجرای تئاتر و نمایش عملیات فتح‌المبین همراه با ادوات و ابزارهای جنگی برگزار می‌شود که این برنامه سال گذشته با استقبال قابل توجهی از سوی مردم شهرستان روبرو شد.

صنعتکار با بیان اینکه فراخوان گردان‌های نظامی، برنامه‌های فرهنگی و مفرح را در این هفته خواهیم داشت، یادآور شد: تعداد ۶۲ پایگاه بسیج شهرستان هر کدام دو برنامه خواهند داشت و در مجموع همراه با برنامه‌های شاخص شهرستانی، بالغ بر ۱۷۰ برنامه در هفته دفاع مقدس اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار