فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) در گفتگو با دفاع‌پرس:

یادواره‌های شهدا عامل صیانت از انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان است

حجت الاسلام «منتظرزاده» گفت: برگزاری یادواره شهدا قدرتی است برای صیانت از دستاوردهای این انقلاب در برابر دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی و منافقینی که به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.
کد خبر: ۶۸۸۹۵۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۸ - 06September 2024

یادواره‌های شهدا عامل صیانت از انقلاب در برابر هجمه‌های دشمنان استحجت الاسلام والمسلمین «مجید منتظرزاده» فرمانده تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی امام جعفر صادق(ع) در حاشیه یادواره شهدای روستای ویریچ قم در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قم اظهار داشت: شهدای انقلاب اسلامی بر اساس آیه «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه» بر عهد خود با خداوند، ائمه اطهار (ع) و اولیاء الهی پایبند بوده و به آن جامه عمل پوشاندند.

وی گفت: آنها در مسیر خود پابرجا بودند و ما به عنوان وارثان میراث شهدا نیز وظایفی داریم که یکی از آنها انتقال این میراث گرانبها به صورت سالم و صحیح و بدون روتوش به نسل آینده و مخصوصا جوانان است.

فرمانده تیپ ۸۳ امام جعفر صادق (ع) ادامه داد: نسل جدید باید بدانند در این مرز و بوم چه اتفاقی افتاده و متوجه ایثارگری شهدا باشند.

وی با تاکید بر این نکته که یکی از عواملی که در معادلات اجتماعی تاثیر بسزایی دارد اخلاص است، عنوان کرد: بی انصافی در حق نسل آینده است که از این فضیلت اطلاعی نداشته باشد، لذا موظفیم این رسالت را به خوبی انجام دهیم.

منتظرزاده گفت: این وظیفه مهم، یعنی زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا در سرتاسر این مرز و بوم جزو وظایف اصلی ماست که اگر کوتاهی کنیم ناسپاسی در حق اسلام و انقلاب اسلامی خواهد بود.

وی افزود: برگزاری یادواره شهدا در مساجد و هیئت‌ها و بوستان‌ها و مجتمع‌های فرهنگی تا حدودی باعث زنده نگه داشتن یاد شهدا خواهد شد و باعث می‌شود نسل جدید از شهدا منقطع نشوند.

فرمانده تیپ ۸۳ خاطر نشان کرد: این فعالیت‌ها قدرتی است برای نگه داشتن این انقلاب در برابر دشمنان قسم خورده داخلی و خارجی و منافقینی که به دنبال ضربه زدن به کشور هستند.

منتظرزاده با تاکید بر ضرورت برگزاری مراسمات مربوط به شهدا ادامه داد: اثرات معنوی اینگونه مجالس عبارت است از خنثی کردن توطئه دشمنان و برطرف شدن موانع مقابل مسیر این انقلاب، چرا که ما اعتقاد داریم شهدای ما در زمان شهادت خود نیز مانند شهید سلیمانی، کمک کننده و دعاگوی این نظام و انقلاب هستند.

وی در پایان با تاکید بر وظیفه آحاد جامعه نسبت به شهدا خاطرنشان کرد: ان شاءالله بتوانیم در این مسیر خطیر سربلند بوده و این رسالت مهم را به سرانجام برسانیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار