در واکنش به ادعای دخالت ایران در انتخابات آمریکا؛

کنعانی: ادعا‌های تکراری و مغرضانه دادستان کل آمریکا را رد می‌کنم

سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر اقدامات تهاجمی ایران برای تاثیرگذاری بر نتایج انتخابات آمریکا گفت: یک بار دیگر این ادعا‌های تکراری و مغرضانه را مردود اعلام می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۳ - 06September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر اقدامات تهاجمی برخی کشور‌ها از جمله جمهوری اسلامی ایران برای تاثیرگذاری بر روند و نتایج انتخابات آمریکا اظهار داشت: یک بار دیگر این ادعا‌های تکراری را بی‌اساس، مغرضانه و دارای مصارف سیاسی داخلی در آمریکا دانسته و چنین اتهاماتی را مردود اعلام می‌کنیم.

کنعانی: ادعا‌های تکراری و مغرضانه دادستان کل آمریکا را رد می‌کنم

کنعانی افزود: مقامات دولت آمریکا نمی‌توانند ترمیم شکاف‌ها و مشکلات داخلی این کشور را که ریشه‌های ساختاری، سیاسی و اجتماعی دارد، با فرافکنی و اتهام زنی به دیگران، در خارج از مرز‌های این کشور جستجو کنند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تصریح کرد: دولت آمریکا که پیشرو در مداخلات غیرقانونی در امور داخلی دیگر کشور‌های مستقل بوده و فهرست بلندبالایی از چنین اقدامات مخربی را در کارنامه خود دارد، نمی‌تواند با اتهام زنی به دیگر کشورها، مشکلات و بحران‌های داخلی خود را به سایر کشور‌ها منتسب نموده و بر سابقه سیاه رفتار‌های مداخله‌جویانه و فراقانونی خود در امور داخلی کشور‌های مستقل سرپوش بگذارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار