فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان: 

راه شهدا مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی است 

امیر «نوری» با اشاره به ویژگی‌های شهدا، گفت: راه شهدا مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۹۰۰۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۱ - 06September 2024

راه شهدا مسیر عزت و استقلال ایران اسلامی است به گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد «صمد نوری» فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان در یادواره شهدای محله «برزان» در مسجد «شهدای برزان»، با اشاره به نقش نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: نیروی هوایی همواره در دفاع از ارزشهای اسلامی و الهی پیشگام بوده است.

وی ادامه داد: نیروی هوایی ارتش از اولین نیروهایی بود که پیش از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در میدان دفاع از انقلاب اسلامی، با امام خمینی (ره) بیعت کردند و به جهان اعلام کردند که در راه اسلام آماده فداکاری هستند.

امیر نوری به نقش نیروی هوایی در سال‌های ابتدایی پس از انقلاب ‌و مبارزه با گروهک‌های تروریست و تجزیه طلب اشاره کرد و افزود: این نیرو در این میدان نیز شهدایی تقدیم راه اسلام کرد.

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی در سال‌های دفاع مقدس، اضافه کرد: خلبانان نیروی هوایی در طول سالهای دفاع مقدس با بمباران مواضع دشمن، رهگیری و انهدام پرنده‌های مهاجم دشمن و اسکورت کشتی‌ها اجازه ندادند دشمن به اهداف خود برسد.

فرمانده پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان گفت: نیروهای مسلح اعم از ارتش، سپاه و بسیج و دیگر نیروهای حاضر در سال‌های دفاع مقدس برای خدا، به فرمان ولی خدا و برای دفاع از دین خدا به میدان جهاد رفتند و جان خود را در این مسیر فدا کردند.

وی با اشاره به فرازهایی از سخنان شهید سلیمانی، تصریح کرد: شرط شهید شدن، شهید بودن است و این رمز حیات طیبه شهدای ما و ماندگاری دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها