امام جمعه شیراز:

بیداری مردم فلسطین به نابودی هرچه سریع‌تر اسرائیل ختم می‌شود

آیت‌الله «دژکام» گفت: آزادی قدس با بیداری مردم فلسطین محقق می‌شود و ما امیدواریم این بیداری که شکل گرفته عمیق شود و به نابودی هرچه سریع تر اسرائیل ختم شود و مردم فلسطین هرچه سریع تر به خانه های خود برگردند.
کد خبر: ۶۸۹۰۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۰ - 06September 2024

بیداری مردم فلسطین به نابودی هرچه سریع‌تر اسرائیل ختم می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، آیت‌الله «لطف‌الله دژکام» امام جمعه شیراز در خطبه‌های عبادی سیاسی نمازجمعه امروز شیراز اظهار داشت: در دولت شهید رییسی در استان فارس خدمات خوبی انجام شد و امیدواریم در دولت جدید نیز استمرار یابد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: دولت جدید نیز باید اقداماتی که در شعارهای دولت نیز بیان شده از جمله عمل به سند بالادستی و برنامه هفتم توسعه را جدی بگیرد که با شهادت شهید رییسی در آن وقفه افتاد و در دولت جدید باید ادامه یابد.

آیت الله دژکام گفت: ۱۸ نماینده استان فارس باید در کنار یکدیگر چند طرح پیشران اقتصادی کشور را استانی تعریف کنند و به صورت ویژه باید بر روی آن برنامه‌هایی که می‌تواند به عنوان طرح های پیشران بزرگ باشد، تمرکز کنیم و به دولت معرفی کنیم.

امام جمعه شیراز گفت: برخی تصاویری از خیابانهای اسراییل نشان ما می‌دهند و می‌گویند چرا می‌گویید اسراییل نابود شده است؛ ما هرگز نگفتیم که میخواهیم شهرها را خراب کنیم اما مطمئن باشید که اسرائیل نابود شده است و  دشمنان ما که مظهر استکبار و ظلم هستند، نابود خواهند شد و ما مطمئن هستیم لشکر پیغمبر اکرم می آید و تلاویو و دیگر شهرهای اشغال شده جای سکونت کسانی می شود که می خواهند در حرم ابراهیمی و مسجد قدس شریف پشت سر امام زمان(عج) اقامه نماز کنند.

وی افزود: به صهیونیست های اشغالگر می گوییم که پیش از آنکه لشکر قدرتمند، شکست ناپذیر علوی و حیدری به آن ها برسد، بار خود را جمع کنند و از آن سرزمین بروند.

امام جمعه شیراز گفت: مردم فلسطین خودشان می توانند حق خود را بگیرند و این امر محقق نمی شود مگر اینکه مردم فلسطین بیدار شوند و امیدواریم این بیداری که شکل گرفته عمیق شود و به نابودی هرچه سریع تر اسرائیل ختم شود و مردم فلسطین هرچه سریع تر به خانه های خود برگردند.

وی در ادامه گفت: فروپاشیدگی خانواده، خود به خود جامعه و تمدن را از بین می برد، همانند سرطان که در یک بدن سلول ها را از بین می برد و نهایتا کل بدن از بین می رود جامعه ای که خانواده را از دست می دهد، سلول بنیادی جامعه از دست می رود و همانند سرطان همه جامعه را دربرمیگرد و نابود میکند.

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ما یک مجموعه سیاست های کلی خانواده در نظام اسلامی داریم و رهبر معظم انقلاب این سیاست را حدود ۱۰ سال پیش ابلاغ کردند و آن زمان برای جلوگیری از این فتنه رهبری دستور داده اند بنابراین اگر ما در اجرای سیاست ها و دستورات نائب امام زمان(عج) کوتاهی کنیم، لطمه به خود می زنیم.

وی خاطرنشان کرد: ما در مقابل سیاست‌هایی که رهبر معظم انقلاب در خصوص خانواده فرمودند، عقب هستیم. دشمنان می‌خواهند بیماری خود را به ما سرایت دهند. اینها نفوذی جریان استکباری هستند و خانواده را به هم می زنند و بنیان خانواده را متلاشی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار