امام جمعه بندرعباس:

وظیفه رسانه‌ها تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان است

حجت الاسلام«عبادی زاده» گفت: تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان وظیفه امروز همه رسانه‌ها و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۸۹۰۵۰
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۵ - 06September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، حجت الاسلام والمسلمین «محمد عبادی زاده» امام جمعه بندرعباس در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس به هفدهم شهریور سالروز کشتار مردم بی گناه در دوران ستم شاهی اشاره کرد و اظهار داشت: این کشتار زمینه ساز سقوط رژیم پهلوی شد.

امام جمعه بندرعباس تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی برای نسل جوان را وظیفه امروز همه رسانه‌ها و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد.

خطیب جمعه بندرعباس ضمن دعوت همگان به رعایت تقوی الهی، موضوع فرزندآوری را از نیاز‌های امروز جامعه دانست و در تشریح علل این نیاز گفت: اشتغالزایی نامتناسب با نیاز جمعیت و افزایش سن ازدواج بانوان بر اثر ادامه تحصیل دو محور مهمی هستند که دولت برای آن باید تدبیر کند.

اولویت بخشی به اشتغال مردان و فرهنگ سازی برای ازدواج آسان دو راهکار پیشنهادی نماینده ولی فقیه در هرمزگان بودند.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده، افزایش حقوق برای کارمندان و کارگران مرد و زن به ازای فرزند آوری و پرداخت یارانه کودک را بعنوان بهترین مشوق‌ها برای فرزندآوری معرفی کرد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه خطبه‌های نماز جمعه حلول ماه ربیع الاول را به همگان تبریک گفت و مومنان را به پیروی از الگوی اخلاق حضرت محمد مصطفی (ص) و تفکر والای حضرت امام صادق علیه السلام دعوت کرد.

وی گفت: پیروی از دستورات بزرگان دین لازمه انتظار برای ظهور منجی بزرگ عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار