دیدار استاندار مرکزی و جمعی از فرماندهان نظامی با خانواده شهید «مهدی سلطانی»

استاندار مرکزی به همراه جمعی از مسئولین لشکری و کشوری با دیدار از خانواده شهید تقی مهدی سلطانی با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۶۸۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۹ - 06September 2024

دیدار استاندار مرکزی و جمعی از فرماندهان نظامی با خانواده شهید «مهدی سلطانی»به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر مخلص‌الائمه استاندار مرکزی، «سردار مرادی» معاون ستاد کل نیرو‌های مسلح، «سردار قریشی» جانشین سازمان بسیج مستضعفین، «سردار غیاثی‌راد» دبیر شورای هماهنگی کمیته فرهنگی سند راهبردی رزمندگان ستاد کل نیرو‌های مسلح، «سردار کریمی» مشاور فرمانده نیروی زمینی سپاه، «سردار رفیعی‌کیا» فرمانده انتظامی استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی با خانواده معظم شهید«تقی مهدی سلطانی» دیدار و ضمن تجلیل از ایشان با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق کردند.

شهید تقی مهدی سلطانی در سال ۱۳۱۸ در شهر اراک به دنیا آمد؛ در اوج‌گیری نهضت اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی (ره) در برگزاری راهپیمایی‌ها، تکثیر نوار سخنرانی و انتشار بیانیه‌های نقش به‌ سزایی داشت.

 وی پس از پیروزی انقلاب اسلامی با یاری دیگر فعالان عرصه‌ی انقلاب، واحدهای مقاومت را که در محلات و مساجد شهر تشکیل شده بود در قالب کمیته انقلاب اسلامی سازمان‌دهی کرد و به‌ عنوان سرپرست این نهاد جوشیده از انقلاب به فعالیت پرداخت و هم‌زمان در دادستانی انقلاب اسلامی نیز خدمت می‌نمود. 

این شهید گرانقدر بعد از ظهر روز هفتم مرداد ۱۳۶۰، وقتی که با زبان روزه به منزل می‌آمد، جلوی در منزل با شلیک هفت گلوله منافقین مجروح شد و سرانجام این اسوه خدمت و تقوا پس از ده روز در شامگاه شانزدهم مردادماه ۱۳۶۰ ندای حق را برای پیوستن به شهیدان، لبیک گفت و بال در بال فرشتگان تا آسمان عشق به پرواز درآمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار