شهردار تهران تشریح کرد؛

تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران و استانداری دمشق در حوزه عمرانی و حمل نقل عمومی

زاکانی با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری تهران و استانداری دمشق گفت: این تفاهم نامه در حوزه حمل و نقل عمومی، موضوعات عمرانی، فرهنگی و هنری است.
کد خبر: ۶۸۹۱۰۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۲ - 07September 2024

به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، شهردار تهران با هدف بررسی ساز و کارهای سرمایه گذاری در طرح‌های توسعه عمرانی کشور سوریه به این کشور سفر کرده است.

تفاهم‌نامه همکاری شهرداری تهران و استانداری دمشق در حوزه عمرانی و حمل  نقل عمومی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران درباره تفاهم همکاری شهرداری تهران و استانداری دمشق توضیح داد: این همکاری‌ها امکانی ایجاد می‌کند که اقتصاد دو کشور با هم گره بخورد و بتواند یک آینده درخشانی را رقم بزند.

زاکانی ادامه داد: ابعادی که در این تفاهم دیده شده ابعادی در حوزه حمل و نقل عمومی، موضوعات عمرانی، فرهنگی و هنری است.

زاکانی افزون بر دیدار با سامر خلیل و خانم لمیاشکور وزیران اقتصادی و اداره محلی در پایان سفر دو روزه خود با حسین عرنوس نخست وزیر سوریه نیز دیدار کرد.

حسین اکبری سفیر ایران در سوریه نیز در خصوص سفر شهردار تهران به سوریه عنوان کرد: این سفر و تفاهم می‌تواند برای دو کشوری که در طول بیش از ۴۰ سال همواره از یکدیگر در زمینه‌های مختلف حمایت کردند، اقدامی مکمل باشد تا بتوانیم این همکاری‌ها را توسعه دهیم.

طارق کریشاتی استاندار دمشق نیز گفت: نگاه ما به همکاری با کشورهای دوست و در رأس آنها جمهوری اسلامی ایران است لذا رایزنی‌های شهردار تهران در دمشق را زمینه ساز استفاده از ظرفیت‌های شهرداری تهران در برنامه سازندگی سوریه و دمشق ارزیابی می‌کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار