جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان برگزار شد

جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان با حضور سردار نقدی در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.
کد خبر: ۶۸۹۱۲۹
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳ - 07September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت «یوم الله ۱۳ آبان» صبح امروز (شنبه) با حضور سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» رئیس ستاد مرکزی گرامیداشت ۱۳ آبان و حجت‌الاسلام والمسلمین «محمدمهدی عرب انصاری» معاون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور در سالن جلسات این شورا برگزار شد.

جلسه ستاد مرکزی بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان برگزار شد

حجت‌الاسلام عرب انصاری در این جلسه اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی روز ۱۳ آبان را روز تجلی دوباره آزادگی، شجاعت و غیرت انقلابی مسلمانان نامیدند و این روز تاریخ ساز و سرنوشت ساز  با ۳ حادثه بسیار مهم گره خورده است و  یک روز مهم و ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت، درج و نقش آفرینی می‌کند. 

حجت الاسلام عرب انصاری ادامه داد: روز ۱۳ آبان که در مجلس شورای ملی روز مبارزه با استکبار جهانی و استکبار ستیزی نامیده شده است روزی است  که ملت انقلابی و دانش آموزان عزیز و مسئولیت شناس این روز را به یک حماسه ماندگار و خلق یک حماسه تبدیل کردند؛ به گونه‌ای که ابعاد و شعاع جهانی پیدا می‌کند.

وی تاکید کرد: روز ۱۳ آبان امسال با شرایط خاص مردم مقاوم فلسطین و غزه گره خورده و باید موضوع استکبارستیزی و مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی علنی تر و گسترده تر در میان حضور دانش آموزان و مردم تجلی پیدا کند.

انتهای پیام/271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار