سردار «نقدی» رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان شد

با حکم رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی سردار نقدی به عنوان رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان منصوب شد.
کد خبر: ۶۸۹۱۳۶
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳ - 07September 2024

به گزارش خبرنگار سیاسی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «محمدرضا نقدی» با حکم حجت‌الاسلام والمسلیمن «محمدحسین موسی‌پور» نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان رئیس ستاد مرکزی یوم‌الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی منصوب شد. متن این حکم به شرح زیر است:

برادر ارجمند سردار سرتیپ بسیجی جناب آقای محمدرضا نقدی 

سلام علیکم

نشانه شناسی عناصر استعاره‌ها و بازنمایی مفهوم استکبار جهانی در گفتمان انقلاب اسلامی منبعث از اسلام، مکتب تشیع و منظومه فکری امامین انقلاب، توأمان هم سطح امنیت ملی و هم سطح دفاع از کیان دارالاسلام را به سطوح فراملی و بین الملل پیوند و علاوه بر نگاه سخت افزاری ژئوپولوتیک قدرت رویکرد نرم افزاری ساخت معنا و هویت و آزادی از سلطه فرهنگی استعمار را نیز در راستای تحقق اهداف کلان نظام صورت‌بندی و سازماندهی کرده است.

روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی به عنوان نماد مقاومت ملت ایران و تقابل با هژمونی نظام سلطه به منزله‌ی ابژه‌ی ناامنی و شیطان بزرگ در نظم گفتاری و کرداری مردم انقلابی دارای اهمیت ویژه است و دال امنیت در هسته مرکزی گفتمان انقلاب اسلامی با مفهوم استکبار معنا و مفهوم پیدا می‌کند. از این رو انتظار می‌رود که با به کارگیری همه ظرفیت‌های موجود و با بهره گیری از تجربیات و توانمندی‌ها برنامه‌های این روز به گونه‌ای تدوین و اجرا گردد که علاوه بر انعکاس صدای مظلومیت ملت‌های تحت ستم به ویژه فلسطین و مردم مظلوم غزه، موجبات تقویت روحیه استکبارستیزی و پایداری ملت ایران و محور مقاومت را فراهم سازد.

لذا، بدین وسیله جنابعالی را که دارای سوابق و تجارب ارزشمند و از یاران صدیق انقلاب و پیشکسوتان مبارزه با استکبار جهانی هستید به عنوان رئیس ستاد مرکزی ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی منصوب می‌نمایم. 

امیدوارم با درایت، مدیریت و تلاش‌های جنابعالی این روز به شکلی شایسته و درخور شأن ملت ایران برگزار و گام‌های مؤثری در جهت تبیین و ترویج گفتمان استکبارستیزی برداشته شود و با اجرای برنامه‌های متنوع در سطح ملی و استانی و با هماهنگی و همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های مختلف و مشارکت گروه‌ها و تشکل‌های مردمی این روز به فرصتی برای نمایش وحدت و انسجام ملت ایران در برابر قدرت‌های استکباری تبدیل شود.

محمد حسین موسی پور
نماینده ولی فقیه و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار