مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان خبر داد؛

اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان در مدارس خوزستان

سعیدی‌پور گفت: اجرای طرح بهسازی مدارس پیش از این در ۱۷ منطقه آموزشی خوزستان در حال اجرا بود که هم اکنون به ۲۴ منطقه افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۹۲۲۱
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۳ - 07September 2024

اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان در مدارس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان خوزستان، «محمد سعیدی‌پور» مدیرکل نوسازی مدارس خوزستان امروز در جمع خبرنگاران از اجرای مرحله دوم طرح شهید عجمیان با هدف شاداب سازی و بهسازی یک هزار کلاس درس در قالب ۲۶۰ مدرسه خبر داد.

وی در جلسه‌ای با حضور دبیر قرارگاه عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر، از افزایش مناطق اجرای طرح شهید عجمیان در خوزستان خبر داد و اظهار داشت: اجرای طرح بهسازی مدارس پیش از این در ۱۷ منطقه آموزشی در حال اجرا بود که هم اکنون به ۲۴ منطقه افزایش یافته است.

مدیرکل نوسازی مدارس استان خوزستان افزود: مرحله دوم طرح شهید عجمیان در استان خوزستان با هدف شاداب سازی و بهسازی یک هزار کلاس درس در قالب ۲۶۰ مدرسه، با همت نوسازی مدارس و همکاری ادارات آموزش و پرورش، قرارگاه جهادی عدالت تربیتی و نصیب آموزشی برابر و گروه‌های مردمی و جهادی در حال اجرا است.

سعیدی‌پور تصریح کرد: بعد از اجرای موفقیت آمیز طرح شهید عجمیان در سال گذشته و توزیع اقلام در مدارس کم برخوردار استان خوزستان، مرحله دوم این طرح با اعتبار ۴ میلیارد تومان تا پایان شهریور ماه در استان اجرا خواهد شد.

وی متذکر شد: هدف از طرح مذکور، ترویج و ارتقا روحیه جهادی و ایجاد فضای مناسب جهت آشنایی و همکاری دانش آموزان با گروه‌های جهادی و استفاده از ظرفیت هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای، کاردانش و بهره‌وری از مهارت‌های کسب شده توسط دانش آموزان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار