رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد:

میدان‌داری مردم، نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسریع می‌کند

کیانی گفت: یکی از عواملی که می‌تواند به نشر ارزش‌های دفاع مقدس سرعت ببخشد این است که صرفا به جای نقش‌آفرینی ساختارهای حاکمیتی، مردم نیز به میدان بیایند و مُبلغ ارزش‌های آن حماسه ماندگار باشند.
کد خبر: ۶۸۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۲ - 08September 2024

میدان‌داری مردم، نشر ارزش‌های دفاع مقدس را تسریع می‌کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «جاوید کیانی» رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در نشست مشترک با سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی که امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، اظهار داشت: نه در شعار بلکه با ایمان قلبی اعتقاد داریم امنیت، آرامش و اقتدار امروز ایران اسلامی را مرهون خون شهدا هستیم چراکه آنها با ازخودگذشتگی و مقاومت خود، نگذاشتند حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی ما به‌عنوان امتیاز به دشمن واگذار شود.

وی افزود: من به شخصه به دفاع مقدس و حماسه‌آفرینان آن احساس دین می‌کنم و نسبت به نشر ارزش‌های این حماسه عظیم دغدغه دارم؛ بر همین اساس تلاش می‌کنم به اندازه توان خود رسالتی را در قبال دفاع مقدس در سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد بر عهده داریم به انجام برسانیم.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تلاش داریم در چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس کار ویژه‌ای توسط این سازمان ارائه شود.

این مقام مسئول تاکید کرد: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس و هفته وحدت، اکران‌های شهری با محوریت این دو مناسبت ملی و مذهبی و به صورت تلفیقی انجام می‌شود.

کیانی با بیان اینکه برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس چند رویداد فرهنگی پیش‌بینی شده که در صورت تامین منابع، برگزار می‌شود، گفت: یکی از عواملی که می‌تواند به نشر ارزش‌های دفاع مقدس سرعت ببخشد این است که صرفا به جای نقش‌آفرینی ساختار‌های حاکمیتی، مردم به میدان بیایند و مُبلغ ارزش‌های آن حماسه ماندگار باشند.

وی تصریح کرد: در موضوعات ملی همچون دفاع مقدس و شهدا باید فراخوان عمومی شود و مردم، خود برای پاسداشت، یادآوری و بازخوانی این مناسبت‌ها نقش‌آفرین باشند.

رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد در پایان؛ آمادگی مدیریت شهری به خصوص این سازمان را برای نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود اعلام کرد و لازمه تحقق این مهم را تقویت هماهنگی و تعاملات بین اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و شهرداری مشهد دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار