مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

انقلاب اسلامی در پرتو مقاومت جاودانه می‌شود

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: آن‌هایی که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند منکر ظرفیت عظیم دفاع مقدس و مقاومت نیستند چراکه معتقدند که انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی در پرتو مقاومت تداوم داشته و جاودانه خواهد شد.
کد خبر: ۶۸۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷ - 08September 2024

انقلاب اسلامی در پرتو مقاومت جاودانه می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست مشترک سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی با «جاوید کیانی» رئیس سازمان اجتماعی و فرهنگی شهرداری مشهد امروز در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست اظهار داشت: در آستانه چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس قرار داریم. دستورالعمل گرامیداشت این مناسبت ملی بعد از بومی‌سازی به همه ساختارها، دستگاه‌ها و تشکل‌هایی که در جغرافیای استان منشأ خدمت هستند ابلاغ شده و از آنها مطالبه داریم که در این مناسبت نقش‌آفرین باشند.

وی افزود: آنهایی که در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش می‌کنند منکر ظرفیت عظیم دفاع مقدس و مقاومت نیستند چراکه معتقدند که انقلاب اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس اسلامی در پرتو مقاومت تداوم داشته و جاودانه خواهد شد.

این مقام مسئول تاکید کرد: آنها که دل در گرو انقلاب اسلامی و امامین انقلاب دارند طبعا در هفته دفاع مقدس به میدان می‌آیند و در مقیاس‌های مختلف نقش ایفا می‌کنند. 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی فعال شدن شهرداری مشهد در سامانه سادم؛ ویژه ثبت فعالیت‌های حوزه گرامیداشت مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و مقاومت، بهره‌گیری از ظرفیت‌های تبلیغاتی بویژه تبلیغات محیطی در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس، نقش‌آفرینی شهرداری مشهد در گرامیداشت ۴۴ مناسبت ملی دفاع مقدس و مقاومت در طول سال که اوج آن هفته دفاع مقدس است و مساعدت و پشتیبانی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد از برنامه‌های حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس را ضروری دانست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار