مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

نمایش پیشرفت‌های دفاعی ایران در موزه دفاع مقدس خراسان رضوی موجب جذب مخاطب می‌شود

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: با توجه به پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی ایران، نمایش سیر این پیشرفت و همچنین تجهیزات نظامی در فضاآرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی در جذب مخاطب بسیار موثر است.
کد خبر: ۶۹۰۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۲ - 14September 2024

نمایش پیشرفت‌های دفاعی ایران در موزه دفاع مقدس خراسان رضوی موجب جذب مخاطب می‌شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست سه جانبه سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و مدیر ارشد و هماهنگ‌کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در خراسان رضوی و مدیران وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست سردار یوسفعلی‌زاده گزارشی از روند احداثات مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خراسان رضوی و پیشرفت پروژه محتوایی این مرکز ارائه کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به حضور میلیونی زائران خارجی بارگاه منور رضوی در مشهدالرضا، برای تبیین اهمیت و دستاوردهای جبهه مقاومت در عرصه داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی، در بین مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان‌ها، ساختمان مقاومت اسلامی تنها برای خراسان رضوی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: بنای این ساختمان احداث شده و پروژه محتوایی آن در دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول با بیان اینکه بوستان کوهسنگی بعد از حرم مطهر رضوی دومین نقطه پر جاذبه مشهد است، افزود: با توجه به پیشرفت‌های دفاعی جمهوری اسلامی، نمایش سیر این پیشرفت و همچنین تجهیزات نظامی در فضاآرایی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان در جذب مخاطب بسیار مهم است.

سردار یوسفعلی‌زاده گفت: با توجه به نوع ماموریت وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح این وزارت می‌تواند اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی را در تحقق این مهم یاری کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار