مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

تکریم و رهروی شهیدان از مصادیق وفاق ملی است

سردار یوسفعلی‌زاده با اشاره به اینکه دولت چهاردهم با پرچم وفاق ملی کار خود را آغاز کرده است، گفت: یکی از مظاهر و مصادیق وفاق ملی تکریم، تجلیل و رهروی شهیدان است.
کد خبر: ۶۹۰۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹ - 11September 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی، نشست ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس شهرستان تربت حیدریه به ریاست «علی‌اکبر کی‌پور» فرماندار شهرستان و با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی و سایر اعضا در فرمانداری تربت حیدریه برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این نشست با اشاره به اینکه دولت چهاردهم با پرچم وفاق ملی کار خود را آغاز کرده است، اظهار داشت: یکی از مظاهر و مصادیق وفاق ملی تکریم، تجلیل و رهروی شهدا است.

وی افزود: بحمدالله این مهم در قالب کنگره ملی شهدای منطقه تربت حیدریه با نقش‌آفرینی همه دستگاه‌ها دنبال می‌شود که به نتایج موثری ختم شده و خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی ادامه داد: اقداماتی که در حوزه تالیف کتاب، اجرای نمایش حدیث بیداری و احداث یادمان‌های شهدای گمنام ذیل کنگره ملی شهدای منطقه تربت حیدریه صورت گرفته ارزشمند و قابل تقدیر است که باید نسبت به مستندسازی این فعالیت‌ها اهتمام شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: کنگره ملی شهدای منطقه تربت حیدریه فرصت طلایی برای تمرکز و تلاش مضاعف در حوزه نشر ارزش‌های دفاع مقدس است که بحمدالله این توجه بوده و باید تداوم داشته باشد.

تکریم و رهروی شهیدان از مصادیق وفاق ملی است

سردار یوسفعلی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس، گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، هزار برنامه در سامانه سادم ثبت شده است که پس از بررسی و ارزیابی این برنامه‌ها، ۲۶ عنوان برنامه به‌عنوان برنامه‌های پرتکرار و اثرگذار احصا شده و به دستگاه‌ها و ساختار‌ها ارائه شده است.

وی تاکید کرد: در اجرای این برنامه‌ها علاوه بر حفظ چارچوب کلی گذشته باید با خلاقیت و نوآوری، روش‌های اجرایی را روزآمد کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی یادآور شد: در برگزاری برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس باید نوجوانان و جوانان بیشتر مورد توجه قرار گیرند و به آنها نقش داده شود چراکه دشمن در جنگ ترکیبی و شناختی، با بهره‌گیری از فضای مجازی، آینده‌سازان ایران اسلامی را هدف قرار داده است.

در این نشست اعضای جلسه؛ گزارشی از برنامه‌های پیش‌بینی‌شده دستگاه متبوع خود را به‌منظور گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس ارائه کردند.

سردار یوسفعلی‌زاده در ادامه سفر خود به تربت حیدریه با حضور در یادمان شهید گمنام دانشگاه تربت حیدریه ضمن ادای احترام به این شهید والامقام در جریان آخرین اقدامات عمرانی صورت گرفته به‌منظور تکمیل این یادمان قرار گرفت.

وی همچنین با حضور در محل برگزاری نمایش آئینی «حدیث پایداری» از نمایشگا‌های فرهنگی رزمی برپا شده ذیل کنگره ملی شهدای منطقه تربت حیدریه بازدید کرد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار