فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

مردمی بودن ویژگی ممتاز فراجا در اجرای ماموریت‌هاست

سردار تقوی گفت: مردم مهمترین ظرفیت فراجا در اجرای ماموریت هستند، چرا که اقتضای ذات پلیس مردمی بودن آن است و برای ما هم به‌عنوان خدمتگزار مردم موجب افتخار است که به مردم خدمت می‌کنیم.
کد خبر: ۶۸۹۳۷۵
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱ - 08September 2024

مردمی بودن ویژگی ممتاز فراجا در اجرای ماموریت‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان داورزن که با حضور مسئولین محلی، خانواده شهدا برگزار شد، حرفه‌ای‌گرایی را محور هوشمندسازی پلیس برشمرد و اظهار داشت: در این مسیر بهره‌گیری از نظرات و پیشنهادات سازنده شهروندان و حرکت در مسیر روزآمدی و کارآمدی خادمان نظم و امنیت نقش بسزایی دارد.

وی با بیان اینکه باید وظیفه‌ای که بر عهده ماست و به ما امانت داده شده است را به درستی انجام دهیم، تصریح کرد: در جایگاهی که هستیم، باید آنچه را که در توان داریم برای پیشبرد ماموریت‌های سازمانی و جلب رضایت خداوند بکار ببندیم.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این مراسم ضمن قدردانی از مجموعه پلیس استان در استقرار امنیت پایدار، گفت: مردم مهمترین ظرفیت فراجا در اجرای ماموریت هستند، چراکه اقتضای ذات پلیس مردمی بودن آن است و برای ما هم به‌عنوان خدمتگزار مردم موجب افتخار است که به مردم خدمت می‌کنیم.

در این مراسم سردار تقوی ضمن قدردانی از زحمات سرهنگ «اکبر محمدآبادی» فرمانده پیشین انتظامی داورزن، سرهنگ «غلامحسین بلالی» را به‌عنوان فرمانده انتظامی این شهرستان معرفی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار