فرمانده انتظامی خراسان رضوی:

راه شهدا در سایه تبعیت از ولایت تداوم پیدا می‌کند

سردار تقوی گفت: راه و مسیر شهدا را در سایه ولایت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) عزیز ادامه می‌دهیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم بود.
کد خبر: ۶۹۰۷۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹ - 15September 2024

راه شهدا در سایه تبعیت از ولایت تداوم پیدا می‌کندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، سردار سرتیپ پاسدار «محمدکاظم تقوی» فرمانده انتظامی خراسان رضوی در صبحگاه یگان‌های نمونه استان که در ستاد یگان ویژه خراسن رضوی برگزار شد، با گرامیداشت یاد و نام امام راحل و شهدا به‌خصوص شهدای حادثه اخیر تروریستی سیستان و بلوچستان و همچنین عروج ملکوتی دو نفر از کارکنان انتظامی شهرستان سبزوار، اظهار داشت: به همه سلحشوران و همکاران در کل استان بابت دو ماه خدمت مداوم در تامین نظم و امنیت عزاداران حسینی و زائران و مجاوران حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا علیه‌السلام در تاسوعا و عاشورا، اربعین حسینی و دهه پایانی ماه صفر، خدا قوت عرض می‌کنم.

وی تصریح کرد: یکی از ماموریت‌های مهمی که در سال جاری اجرا شد برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و چهاردهمین دوره ریاست جمهوری بود که در دو مرحله کارکنان خدوم انتظامی بسیار خوش درخشیدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: خدا را سپاسگزاریم که توفیق خدمتگزاری در هفته وحدت و ولایت در ماه ربیع الاول را به همه ما عنایت کرد.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی بیان داشت: از این که در این مراسم صبحگاه با این آمادگی شرکت کردید خداوند را شاکریم و با امام زمان (عج)، شهدای انقلاب و به ویژه شهدای عرصه نظم و امنیت پیمان می‌بندیم که راه شهدا و مسیر شهدا را در سایه ولایت امام خامنه‌ای عزیز ادامه بدهیم و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.

سردار تقوی در پایان سخنان خود با تبریک پیشاپیس هفته فراجا، خاطرنشان کرد: ان‌شاءلله همه بتوانیم خادمین خوبی برای زائران امام هشتم شیعیان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار