مدیر تأمین محتوای فرهنگی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی در رواق کتاب حرم مطهر رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس

هاشمی‌نژاد گفت: در هفته دفاع مقدس؛ به زائران نوجوان حرم مطهر رضوی کتاب اهدا خواهد شد و در کنار این رویداد؛ نشست‌های خاطره‌گویی در رواق کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی نیز پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۶۸۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۸ - 08September 2024

برگزاری نشست‌های خاطره‌گویی در رواق کتاب حرم مطهر رضوی همزمان با هفته دفاع مقدس«سید محمدجواد هاشمی‌نژاد» مدیر تأمین محتوای فرهنگی آستان قدس رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از استان خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های حرم مطهر حضرت رضا علیه‌السلام در هفته دفاع مقدس؛ اظهار داشت: به مناسبت گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد دفاع مقدس؛ برنامه‌هایی نظیر دکلمه‌خوانی ویژه نوجوانان و برگزاری محفل شعرخوانی در رواق امام خمینی (ره)، روایتگری سیره شهدا با حضور راویان دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی و بزرگداشت فرماندهان شهید خراسان پیش‌بینی شده است.

وی افزود: در کنار برنامه‌های یاد شده؛ مراسم عطرافشانی مزار شهدای مدفون در حرم مطهر رضوی با حضور خدام آستان قدس رضوی و برگزاری یادواره شهدا، از دیگر برنامه‎هایی است که همزمان با هفته دفاع مقدس در حرم امام هشتم تدارک دیده شده است.

مدیر تأمین محتوای فرهنگی آستان قدس رضوی در ادامه گفت: قرائت زیارت نیابتی امام رضا (ع) از سوی زائران ویژه شهدا و برگزاری جلسه پرسمان دینی در راستای پاسخ‌گویی به موضوعات مرتبط با جنگ تحمیلی و تبیین رویدادهای آن ایام برای رده سنی نوجوانان و جوانان نیز در هفته دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی دنبال می‌شود.

هاشمی‌نژاد در پایان صحبت خود در تشریح برنامه‌های آستان قدس رضوی با محوریت کتاب و کتاب‌خوانی در هفته دفاع مقدس ابراز داشت: در این مناسبت ملی؛ به زائران نوجوان کتاب اهدا می‌شود و در کنار این رویداد؛ نشست‌های خاطره‌گویی در رواق کتاب و برگزاری مسابقه کتابخوانی برای گروه‌های سنی کودک، نوجوان و بزرگسال نیز پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار