یاوه‌گوئی‌های نماینده کنست رژیم صهیونیستی درباره سید حسن نصرالله

یکی از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم از محل حضور سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان اطلاع دارد و در صورتی که چاره‌ای نباشد، او نیز هدف حمله قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۶۸۹۴۷۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴ - 08September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، یکی از نمایندگان کنست رژیم صهیونیستی مدعی شد که این رژیم قصد دارد پس از آزادی اسیران دربند در نوار غزه وارد جنگ با حزب الله شود.

یاوه‌گوئی‌های نماینده کنست رژیم صهیونیستی درباره سید حسن نصرالله

«نیسیم فاتوری» که عضو کمیته امور خارجه و جنگ کنست است، در مصاحبه با یک شبکه رادیویی که روزنامه معاریو آن را منتشر کرد، افزود اگرچه او مخالف برکناری «یوآف گالانت» وزیر جنگ در زمان جنگ است، اما وقتی که شمال در حال سقوط است، گزینه دیگری وجود ندارد.

وی در مورد اظهارات گالانت که در آن مدعی شده بود «لبنان را به عصر حجر برمی گردانند»، گفت: ما نباید فقط حرف بزنیم، باید شروع به عمل کنیم و به آنها نشان دهیم که در شمال می‌مانیم و امنیت را بازگردانیم. این همان جنگی است که از ابتدا راه گریزی نداشت.

فاتوری همچنین گفت: می‌دانم که فشار آمریکایی‌ها وجود دارد، اما همانطور که با وجود مخالفت آنها وارد خان یونس و رفح شدیم، باید در موضع خود ثابت قدم باشیم.

این نماینده کنست، تظاهرکنندگان در اسرائیل را که خواستار توافق فوری برای بازگرداندن اسیران در نوار غزه هستند،«بازوی حماس» توصیف کرد و گفت که آنها «روی خون اسیران می رقصند» و «این موضوع نباید ادامه پیدا کند و باید متوقف شود چرا که تداوم این تظاهرات، توافق مبادله اسیران را تخریب می‌کند».

وی در ادامه طی سخنانی مضحک مدعی شد: ما دقیقاً می دانیم که (سید حسن) نصرالله کجا نشسته است و اگر چاره‌ای نداشته باشیم ممکن است او را از میان برداریم. این روندی است که طی روزهای آینده مشخص خواهد شد.

این عضو کنست رژیم صهیونیستی درباره یحیی السنوار رئیس دفتر سیاسی حماس هم ادعا کرد: ما به او هم خواهیم رسید. او در رهبری حماس تنهاست.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار