مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خبر داد؛

پویش «لبخند با برکت» در خراسان‌شمالی

شکیبایی گفت: پویش لبخند با برکت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه سلامت برکت، ارائه خدمات تخصصی پزشکی و کلینیکی به افراد محروم و کم‌ برخوردار مناطق مختلف سطح استان است.
کد خبر: ۶۸۹۵۵۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹ - 09September 2024

پویش «لبخند با برکت» در خراسان‌شمالیبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، «محمدنبی شکیبایی» مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان‌ شمالی در پویش لبخند با برکت در جمعی از خبرنگاران، اظهار داشت: پویش لبخند با برکت یکی از مهم‌ترین برنامه‌های قرارگاه سلامت برکت، ارائه خدمات تخصصی پزشکی و کلینیکی به افراد محروم و کم‌ برخوردار مناطق مختلف سطح استان است.

وی افزود: این پویش با همکاری اداره کل بهزیستی خراسان شمالی و با هدف سلامت دهان و دندان مددجویان استان اجرا می‌شود. تمامی خدمات دندانپزشکی در این پویش رایگان است. در مرحله نخست ۱۰۰ مددجوی زیر ۱۸ سال از این خدمات بهرمند می‌شوند.

شکیبایی با اشاره به اینکه پویش لبخند با برکت در مراحل بعدی گسترش خواهد یافت، گفت: سعی ما بر آن است تا نیازمندان بیشتری از خدمات پزشکی و کلینیکی و فوق کلینیکی برخوردار شوند. این نکته حائز اهمیت است که جامعه هدف پویش لبخند با برکت از سوی اداره کل بهزیستی استان معرفی و اقدامات لازم برای آنها انجام می‌شود. لذا خیران و نیک اندیشان نیز می‌توانند در این امر خداپسندانه مشارکت و موجب ارایه خدمات بیشتری به نیازمندان شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار