استاندار ایلام:

آینده کشور در گروه موفقیت دانش‌آموزان است

«بهرام‌نیا» گفت: زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری باید برای دانش آموزان فراهم شود، چراکه آینده کشور در گروه موفقیت دانش‌آموزان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۶۸۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۰ - 09September 2024

آینده کشور در گروه موفقیت دانش‌آموزان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ایلام، «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان اظهار داشت: زیرساخت‌های سخت افزاری و نرم‌افزاری باید برای دانش آموزان فراهم شود، چراکه آینده کشور در گروه موفقیت دانش‌آموزان این مرز و بوم است.

وی با تاکید بر این مطلب که همه ادارات و نهاد‌ها باید یاری‌گر آموزش و پرورش در تحقق برنامه باشند، یادآورشد: آموزش و پرورش پیشران کشور در همه حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی است و باید به‌طور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

استاندار ایلام به بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و گفت: ضرورت دارد با همکاری فرمانداران، بخشداران و شهرداران بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی و پروژه مهر به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

این مسئول در بخش دوم سخنان خود به کنگره اربعین‌حسینی اشاره کرد و گفت: استان ایلام در کنگره اربعین‌حسینی سربلند بیرون آمد و بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار متردد در مرز مهران بدرقه شد.

وی افزود: برای برگزاری باشکوه کنگره اربعین نیاز به برنامه، راهبرد و زیرساخت و حضور مدیران زیرساختی و فعالیت همه‌جانبه آنان در مرز مهران بود که با تحقق این مهم، اربعین باشکوه برگزار شد.

بهرام‌نیا با اشاره به تکمیل زیرساخت‌های استان در حوزه راه‌ها اشاره و با ذکر این نکته که فراهم کردن امنیت، بهداشت، حمل و نقل، آب و غذا و سفری ایمن برای بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار متردد کار آسانی نیست، تصریح کرد: امسال خوشبختانه بیش از ۵۰ درصد تصادفات و سوانح جاده‌ای در استان در مقایسه با سال گذشته کاهش پیدا کرد و کمیته‌های ۱۹ گانه ستاد اربعین‌حسینی استان با همه توان پای‌کار بودند.

این مسئول یادآور شد: از برکت دولت سیزدهم شهید جمهور و عنایت دولت چهاردهم که این مشی را ادامه داد، اربعین امسال هم‌چون اربعین دو سال گذشته باشکوه برگزار شد.

وی بیان داشت: برگزاری باشکوه اربعین با میزبانی شایسته و درخور شأن مردم استان موجب شد بار دیگر استان ایلام به عنوان پایتخت زوار عتبات عالیات در کشور شناخته شود که در این راستا از سپاه و بسیج و فراجا و مرزبانی و همه نیرو‌های امنیتی و انتظامی قدردانی داریم. همچنین فرمانداران و ستاد اربعین و ائمه‌جمعه و مدیران، موکب‌داران و اصحاب رسانه و صدا و سیما تلاش زیادی کردند و قدردان همه آنها نیز هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار