مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

هفته دفاع مقدس ایام الله بزرگداشت ارزش‌های انقلاب اسلامی است

سرهنگ «سلامی» گفت: در آستانه هفته دفاع مقدس بخش صنعت و معدن، اصناف و بازار و واحد‌های صنعتی استان برای بزرگداشت این ایام مهیا شود چرا که چنین ایامی، ایام الله است و ارزش‌ها را زنده نگه می‌دارد.  
کد خبر: ۶۸۹۵۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۰ - 09September 2024

اصناف و بازار مازندران رنگ و بوی دفاع مقدسی می‌گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «نادعلی کهنسال» مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران اظهار داشت: در آستانه هفته دفاع مقدس بخش صنعت و معدن، اصناف و بازار و واحد‌های صنعتی استان برای بزرگداشت این ایام مهیا شود چرا که چنین ایامی، ایام الله است و ارزش‌ها را زنده نگه می‌دارد. 

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این مجموعه تهیه و در اختیار قرار گیرد، افزود: انتظار می‌رود با برپایی محفل روایتگری، فضاسازی در اصناف، بازار و واحد‌های صنعتی، برگزاری مراسم گرامی‌داشت شاهد رنگ و بوی دفاع مقدسی در این حوزه باشیم.

این مسئول ادامه داد: یکی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل سراسری از پیشکسوتان جهاد و مقاومت با حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت بانوان است که در استان مازندران ۶۰ هزار بانوی پیشکسوت دفاع مقدس تجلیل خواهند شد.

سرهنگ سلامی با اشاره به اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ظرفیت عظیمی برای ماموریت‌های دفاع مقدس به شمار می‌آید، گفت: باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کنیم تا هرچه سریع‌تر این مجموعه به بهره‌برداری برسد و بهره‌گیری از ظرفیت واحد‌های صنعتی بزرگ استان در این زمینه ضروری و مهم تلقی می‌شود. 

این مسئول با بیان اینکه بازدید ۷۰ هزار نفری از مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران هدف‌گذاری شده است، به ضرورت تشکیل مجمع خیرین صنعت استان با هدف کمک و مساعدت به تکمیل موزه دفاع مقدس مازندران تاکید کرد.

وی بر ثبت برنامه‌های کارخانه‌ها، بازار، صنعت، معدن و... در سامانه جامع دفاع مقدس تاکید کرد.

«نادعلی کهنسال» مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان مازندران نیز در سخنانی ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس، آمادگی خود را برای مشارکت و مساعدت در اجرای برنامه‌های حوزه ایثار و شهادت اعلام کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار