نقش ستودنی آموزش و پرورش البرز در دفاع مقدس در پژوهشی جامع به تصویر کشیده شد

پژوهشی نوآورانه، نقش ستودنی آموزش و پرورش البرز در دفاع مقدس را با تمرکز بر طرح کسر خدمت سربازی بررسی کرده است.
کد خبر: ۶۸۹۵۸۷
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۵ - 10September 2024

نقش ستودنی آموزش و پرورش البرز در دفاع مقدس در پژوهشی جامع به تصویر کشیده شدبه گزارش دفاع‌پرس از البرز، پژوهش طرح کسر خدمت سربازی «نقش و عملکرد آموزش و پرورش استان البرز در دفاع مقدس» به همت پوریا احمدی مقدمی، دانشجوی کارشناسی ارشد، و با استاد راهنمایی دکتر «محمد رضا سعیدی مقدمی» مسئول اداره ایثار و شاهد آموزش و پرورش استان البرز، به سرانجام رسید.

این پژوهش که با حمایت همه جانبه «سید رضا طاهری» معاونت آموزش و پژوهش اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز و همکاری صمیمانه «علی حجرگشت» مدیر کل آموزش و پرورش استان، به ثمر رسیده است، به زودی توسط انتشارات حنظله اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز منتشر خواهد شد تا در دسترس عموم علاقه‌مندان به تاریخ پرافتخار ایران اسلامی قرار گیرد.

در این پژوهش جامع، نقش پررنگ و مؤثر آموزش و پرورش استان البرز در دوران دفاع مقدس به تصویر کشیده شده است و با بررسی دقیق به ابعاد مختلف مشارکت معلمان متعهد و دانش‌آموزان انقلابی در این دوران پرداخته شده است.

انتشار این اثر ارزشمند، گامی مؤثر در جهت حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و پاسداشت مقام شامخ شهدا و ایثارگران است و بی‌شک مورد استقبال پژوهشگران، دانشجویان و عموم مردم قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار