مدیر اداره امور ایثارگران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

فرماندهان انتظامی خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس سفیر شهدا خواهند بود

سرهنگ احمدی گفت: در هفته دفاع مقدس هریک از فرماندهان و مسئولان انتظامی استان خراسان رضوی، سفیر یکی از شهدا هستند،و با مراجعه به منازل شهدا؛ ضمن جمع‌آوری اسناد، تصاویر، وصایا و مصاحبه با خانواده آنها اطلاعات جمع‌آوری شده در کانال مجازی شهدای فراجا منتشر می‌شود.
کد خبر: ۶۸۹۵۹۰
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۲ - 09September 2024

فرماندهان انتظامی خراسان رضوی در هفته دفاع مقدس؛ سفیر شهدا خواهند بودسرهنگ «احمد محمدی» مدیر اداره امور ایثارگران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان رضوی در تشریح برنامه‌های هفته دفاع مقدس انتظامی استان اظهار داشت: همزمان با هفته دفاع مقدس دیدار با خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و رزمندگانی که در دوران دفاع مقدس بیشترین مدت حضور در جبهه‌ها را داشتند و همچنین برگزاری جلسات راویتگری با محوریت فرماندهان بازنشسته فراجا، که آن دوران پر افتخار را درک کردند؛ در دستور کار خواهد بود.

وی یادآور شد: در هفته دفاع مقدس؛ اسناد متعلق به فراجا، که از آن ایام به یادگار مانده است، از طریق اتوماسیون اداری توسط دفتر تحقیقات کاربری انتظامی نشر پیدا می‌کند؛ همچنین وصایای شهدا نیز از طریق فضای مجازی به صورت هفتگی در اختیار عموم مردم قرار خواهد گرفت.

مدیر اداره امور ایثارگران فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: مراسم رونمایی از جلد دوم کتاب پرواز تا ملکوت مشتمل بر زندگی‌نامه و خاطرات بیش از ۱۰۰ شهید دفاع مقدس و شهدای انتظامی؛ در هفته دفاع مقدس برگزار خواهد شد.

سرهنگ احمدی تصریح کرد: در هفته دفاع مقدس؛ مراکز انتظامی استان، فضاسازی شده و با حضور خانواده معظم شهدا؛ برخی از اماکن و ساختمان‌های انتظامی به نام شهیدان، نام‌گذاری می‌شود.

وی ابراز داشت: هریک از فرماندهان و مسئولان انتظامی استان تا رده فرماندهان پاسگاه‌ها؛ در هفته دفاع مقدس، سفیر یکی از شهدا خواهند بود و با مراجعه به منازل شهدا؛ ضمن جمع‌آوری اسناد، تصاویر و وصایا شهدا با خانواده آنها مصاحبه می‌گیرند که اطلاعات جمع‌آوری شده، در کانال مجازی شهدای فراجا منتشر خواهد شد. همچنین در این دیدار مشکلات خانواده شهیدان احصا و از طریق ارتباط‌گیری با دستگاه‌های اجرایی و یا انتظامی نسبت به رفع آنها اقدام خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار