رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش:

ایثار خانواده شهدا، میراثی ماندگار برای نسل‌های آینده است

حجت‌الاسلام بهمن گفت: ایثار، ازخود گذشتگی و فداکاری خانواده‌های شهدا، میراث ماندگار برای نسل‌‌های آینده ایران اسلامی است.
کد خبر: ۶۸۹۶۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲ - 09September 2024

ایثار خانواده شهدا، میراثی ماندگار برای نسل‌های آینده استبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین «محمد بهمن» رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهید «محمدحسین زینت‌بخش» با بیان اینکه خانواده شهدا با صبر و استقامت مثال‌زدنی خود و با حضور فعال در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی، نشان دادند که روحیه ایثار و شهادت در خون آنها ریشه دوانده است، اظهار داشت: ایثار خانواده معظم شهدا، میراثی گرانبها است که باید توسط همه ما پاس داشته شود و نسل جوان باید ضمن آشنایی با ارزش‌های شهدا، راه آنان را ادامه داده و در مسیر ساختن جامعه‌ای بهتر گام بردارد.

وی افزود: خانواده‌های شهدا به‌عنوان الگوی ما در زندگی به ما آموختند که چگونه می‌توان برای صیانت از آرمان‌های والای اسلامی و انقلابی از جان و مال خود گذشت.

رئیس اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تاکید بر اینکه خانواده‌های شهدا، ستون‌های استوار ملت ایران هستند، تصریح کرد: یادآوری ایثار و فداکاری شهدای والامقام و خانواده‌های معزز آنها همچون چراغی فروزان، راه روشن آینده را به ما نشان می‌دهد.

حجت‌الاسلام بهمن با اشاره به اینکه خانواده‌های شهدا با تقدیم عزیزان خود، برگ زرینی بر تاریخ پرافتخار ملت ایران افزودند، و با صبر و شکیبایی، الگوی بی‌بدیل برای نسل‌های آینده شده‌اند، بیان داشت: شهدای گرانقدر کشورمان، با نثار جان خود در راه اعتلای اسلام و انقلاب، ثابت کرده‌اند که عشق به وطن و دین، بالاترین ارزش‌ها است.

وی خاطرنشان کرد: خانواده‌های شهدا، گنجینه‌های ارزشمندی هستند که باید از آنها صیانت کنیم و یاد و نام شهدا، همیشه در دل‌های ما زنده خواهد ماند و با الگو قرار دادن آنها، می‌توانیم آینده‌ای روشن برای کشورمان رقم بزنیم.

جهادگر خراسانی «محمدحسین زینت‌بخش» از نیرو‌های واحد فنی مهندسی جهاد خراسان دهم دی ۱۳۳۷ در بیرجند متولد شد و سرانجام شانزدهم شهریور ۱۳۶۳ در اشنویه به شهادت رسید و پیکر مطهرش پس از تشییع در گلزار شهدای خواجه ربیع مشهد به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار