فرماندار دیلم خبر داد؛

برگزاری ۴۶ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در دیلم

«اسدی» با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع در دیلم اجرا خواهد شد گفت: تبیین دستاورد‌های دوران حماسه وایثار و برگزاری نشست‌های بصیرتی، علمی و پژوهشی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.
کد خبر: ۶۸۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۲ - 09September 2024

برگزاری ۴۶ برنامه متنوع در هفته دفاع مقدس در دیلمبه گزارش دفاع پرس بوشهر، «محمد اسدی» فرماندار شهرستان دیلم امروز در نشست هماهنگی هفته دفاع مقدس که با حضور اعضای شورای اداری برگزار شد، اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه معنوی و کارخانه انسان سازی است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس درشهرستان دیلم، افزود: هفته دفاع مقدس همزمان با آغاز فعالیت مدارس است که این مهم فرصت مناسبی جهت آگاهی بخشی و جهاد تبیین به آینده سازان این مرز و بوم است تا با رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های آن ایام آشنا شده و خود نیز آنگونه تربیت شوند.

وی بر اشاعه و انتقال تجربیات و آشنایی جوانان با دستاوردهای دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: همه مدیران شهرستانی تمثال شهدا را در محل کار خود نصب کنند و با الگوسازی ادامه دهنده راه شهدا باشند.

فرماندار دیلم با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس ۴۶ برنامه متنوع در منطقه اجرا خواهد شد، عنوان کرد: فضا سازی محیطی، تجلیل از خانواده شهدا و پیشکسوتان دفاع مقدس، بهره‌گیری از ظرفیت رسانه‌ها در تبیین دستاوردهای دفاع مقدس و برگزاری نشست‌های بصیرتی، علمی و پژوهشی از مهمترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس خواهد بود.

وی ابراز داشت: برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری، توزیع بسته‌های معیشتی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا، غبارروبی گلزار شهدا، برگزاری میزخدمت و به صدا درآوردن زنگ ایثار و مقاومت در مدارس از دیگر برنامه‌هایی است که در هفته دفاع مقدس اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار