فرمانده هنگ مرزی تایباد:

تعامل سازنده دستگاه قضایی و مرزبانی جامعه‌ای امن را به ارمغان می‌آورد

سرهنگ محمودی گفت: ارمغان تعامل سازنده و مثبت دستگاه قضایی و مرزبانی، جامعه‌ای امن با حداقل جرایم و ناهنجاری‌ها است.
کد خبر: ۶۸۹۶۰۸
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۱ - 09September 2024

تعامل سازنده دستگاه قضایی و مرزبانی جامعه‌ای امن را به ارمغان می‌آوردبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، در راستای اجرای راهبر‌دهای فرمانده مرزبانی فراجا مبنی بر ارتقا تعاملات درون و برون سازمانی، جلسه تعاملی سرهنگ ستاد «محمد محمودی» فرمانده هنگ مرزی تایباد با «جعفر صدیقی» دادستان جدید شهرستان تایباد در خصوص تامین امنیت پایدار مرز و مرزنشینان برگزار شد.

سرهنگ محمودی در این دیدار اظهار داشت: ارمغان تعامل سازنده و مثبت دستگاه قضایی و مرزبانی، جامعه‌ای امن با حداقل جرایم و ناهنجاری‌ها است.

وی افزود: همکاری و مشارکت دستگاه قضایی و مرزبانی در پیشگیری از جرایم، افزایش احساس امنیت عمومی و ایجاد فضایی ناامن برای مجرمان تاثیرگذار خواهد بود.

فرمانده هنگ مرزی تایباد در پایان هدف مهم و والای مرزبانی را استقرار نظم و امنیت در مرز‌ها عنوان کرد و یادآور شد: در مسیر ارتقای آرامش و آسایش مردم و تأمین نظم و امنیت منطقه باید همه توان و کوشش خود را به کار بگیریم.

در ادامه این دیدار صدیقی در سخنانی ضمن تقدیر از زحمات شبانه روزی مرزبانان هنگ مرزی تایباد، ابراز داشت: حس امنیت در جامعه باعث آرامش می‌شود؛ بر همین اساس حضور نیرو‌های مرزبانی در جامعه امنیت و آرامش را برای شهروندان و مرزنشینان فراهم می‌کند.

در ادامه این دیدار طرفین در خصوص چگونگی برخورد قاطع با قاچاقچیان مواد مخدر، کالا و ارز بر اساس قوانین قضایی بحث و تبادل نظر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار