فرمانده سپاه سنقروکلیایی:

فرهنگ برگزاری یادواره‌های شهدا باید در جامعه تبیین و ترویج شود

سرهنگ «یاری» گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست و فرهنگ برگزاری این‌گونه مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا باید تبیین و ترویج شود.
کد خبر: ۶۸۹۶۴۱
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۲ - 09September 2024
فرهنگ برگزاری یادواره‌های شهدا باید در جامعه تبیین و ترویج شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «شهرام یاری» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی امروز در یادواره شهدای این شهرستان، اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمن دست از کینه‌توزی و خباثت خود با انقلاب اسلامی بر نداشت و تلاش کرد که به این انقلاب اسلامی آسیب برساند، اما نتوانست.  
 
وی گفت: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست و فرهنگ برگزاری این‌گونه مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا باید تبیین و ترویج شود.
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی افزود: عبادت، نماز و مناجات و انس شهدا با قرآن و معارف دین در اوج بود و به واسطه همین معنویت توانستند در برابر دشمن بایستند.   
 
وی خطاب به کوردلان و دشمنان نظام،  گفت: دشمنان نظام بدانند مردم انقلابی ایران اسلامی همواره زیر پرچم ولایت و تحت هدایت‌های رهبر فرزانه انقلاب اسلامی پای انقلاب و نظام اسلامی خود هستند تا زمانی که این پرچم انقلاب به دست صاحب اصلی امام زمان (عج‌ا…) برسد.  
 
سرهنگ یاری با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، گفت: شهدا برای پیشبرد اهداف نظام از خود و زندگی خود گذشتند و در این میان راه و سیره زندگی آنها نقشه راه سعادت است اگر راه آنها را ادامه دهیم در دنیا و آخرت به سعادت می‌رسیم.  
 
وی با بیان اینکه شهدا انسان‌های مجاهدی بودند که با خدا معامله کردند، ادامه داد: آنها جان‌شان را که سرمایه بزرگی است برای آسایش امروز کشور فدا کردند و ما امنیت امروز را مدیون خون شهدا و رزمندگان هستیم.  
 
سرهنگ یاری ضمن اشاره به اینکه دشمن درصدد ضربه زدن به ملت و نظام ماست، خاطرنشان کرد: باید این جمله امام راحل را مبنی بر اینکه ملتی که شهادت دارد، اسارت ندارد به عنوان یک دستورالعمل ماندگار و ارزشمند و رمز همه پیروزی‌ها مد نظر قرار دهیم.  
 
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سنقروکلیایی افزود: وقتی ما در معرض تهدید و توطئه قرار می‌گیریم این پیروزی تنها با شهادت رقم خواهد خورد که این برای ما رمز پیروزی است.  
 
سرهنگ یاری با بیان اینکه ملت ما ملت شهیدپروری است، گفت: امروز  اقتدار و امنیت، شکوه و عظمت کشور را در منطقه شاهد هستیم و در عرصه‌های مختلف به خودکفایی رسیده‌ایم همچنین امروز نظاره‌گر افول ایادی استکبار هستیم.  
 
وی تصریح کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کم‌تر از شهادت نیست و فرهنگ برگزاری این‌گونه مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا باید تبیین و ترویج شود.  
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار