فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی:

جشنواره اسوه بهترین فرصت برای معرفی دستاورد‌های بسیج

سردار عمومهدی گفت: با برنامه ریزی‌های انجام گرفته جشنواره و نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان‌ها اجرایی می‌شوند و بهترین‌ها و برگزیده‌های شهرستانی به مرحله استانی و نمایشگاه مرکز استان در هفته بسیج راه می‌یابند.
کد خبر: ۶۸۹۶۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۱ - 09September 2024

جشنواره اسوه بهترین فرصت برای معرفی دستاورد‌های بسیجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، سرتیپ دوم پاسدار "مرتضی عمومهدی" فرمانده سپاه حضرت روح الله استان مرکزی در حاشیه افتتاح نمایشگاه و جشنواره پایگاه بسیج اسوه شهرستان تفرش اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه و فضای بازدید می تواند فرصتی برای تبیین فعالیت ها و موقعیتی جهت ایجاد رقابت و تبادل تجربیات باشد.

وی افزود: بروز خلاقیت ها و ایده های نو در سطح پایگاه های بسیج متناسب با ماموریت ها و شرایط زمانی رخ می دهد و این در حالی است که ثمره و هدف جشنواره اسوه تبادل اینگونه خلاقیت ها است.

سردار عمومهدی با بیان اینکه جشنواره در سطح ۱۲ شهرستان استان برگزار خواهد شد بیان داشت: با برنامه ریزی های انجام گرفته جشنواره و نمایشگاه اسوه در سطح شهرستان ها اجرایی می شوند و بهترین ها و برگزیده های شهرستانی به مرحله استانی و نمایشگاه مرکز استان در هفته بسیج راه می یابند.

فرمانده سپاه حضرت روح الله خاطرنشان کرد: استان مرکزی در حوزه اقدامات ابتکاری و کارهای نو سرآمد بوده است و در مرحله کشوری نیز حضور فعالی داشته است ان شالله امسال نیز شاهد اتفاقات بهتری باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار