افزایش قربانیان جنگ غزه به ۴۰ هزار و ۹۸۸ شهید

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد: شمار قربانیان تجاوز رژیم صهیونیستی به این باریکه از ۱۱ ماه پیش تاکنون به ۴۰ هزار و ۹۸۸ شهید و ۹۴ هزار و ۸۲۵ زخمی، افزایش یافته است.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۴ - 09September 2024

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از رسانه‌های عربی، وزارت بهداشت فلسطین با انتشار بیانیه‌ای تاکید کرد: با گذشت ۳۳۹ روز از تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه، نظامیان این رژیم مرتکب دو نسل‌کشی علیه خانواده‌های فلسطینی در این باریکه شدند که در نتیجه آن در ۲۴ ساعت گذشته ۱۶ شهید و ۶۴ زخمی به بیمارستان منتقل شدند.

افزایش قربانیان جنگ غزه به ۴۰ هزار و ۹۸۸ شهید

در همین راستا، دفاع مدنی غزه اعلام کرد، پیکر یک شهید و هفت زخمی حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل خانواده ابوسمعان در منطقه الصبره در جنوب نوار غزه از زیر آوار بیرون کشیده شد.

همچنین قایق‌های جنگی این رژیم به طور مداوم ساحل شهر رفح را بمباران کردند.

هلال احمر فلسطین نیز با اشاره به جلوگیری رژیم صهیونیستی از ورود هرگونه مواد سوختی به نوار غزه اعلام کرد: به دلیل پایان یافتن منبع سوخت لازم برای فعالیت خودروهای آمبولانس و درمانگاهها و خدمات اورژانس، فعالیت هلال احمر در آستانه توقف قرار گرفته است.

منابع خبری فلسطینی همچنین بامداد امروز (دوشنبه) از شهادت هفت فلسطینی در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک منزل در مرکز نوار غزه خبر دادند.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی ابتدا یک منزل مسکونی در اردوگاه البریج واقع در مرکز غزه را هدف قرار دادند که منجر به شهادت چهار فلسطینی شد؛ همچنین به دنبال بمباران خانه‌ای در شرق اردوگاه النصیرات واقع در مرکز غزه، دست‌کم سه نفر شهید و هفت نفر زخمی شدند.

انتهای پیام/381

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار