فرمانده انتظامی استان فارس خبر داد؛

آغاز اخراج و طرد اتباع بیگانه غيرمجاز از استان فارس

سردار «حبیبی» از اجراي طرح جمع آوري و انتقال اتباع بیگانه غير مجاز از سطح استان فارس تا پايان سال جاري خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۶۹۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۷:۴۲ - 09September 2024

آغاز اخراج و طرد اتباع بیگانه غيرمجاز از استان فارسبه گزارش دفاع‌پرس از فارس، سردار «رهام بخش حبيبي» فرمانده انتظامی استان فارس مهاجرت غيرقانوني را يکي از مشکلات فراگير جوامع امروزي برشمرد که باعث پيامدهاي ناگوار در حوزه‌هاي فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي و سياسي کشور مقصد مي‌شود.

وي با اشاره به مطالبه مردمي پيرامون اين موضوع تصريح کرد: فرماندهي انتظامي استان فارس در راستاي اجراي مطالبات قانوني مردم، به دنبال اجراي عمليات گسترده و مؤثر براي انتقال اتباع غير مجاز به کشور مبداء و ساماندهي اتباع مجاز با همکاري نهاد هاي مرتبط است.

اين مقام انتظامي ياري و همکاري مردم فهيم، ولايت‌مدار و هميشه در صحنه استان فارس در رابطه با شناسايي محل کار و سکونت اتباع غيرمجاز و اطلاع رساني موضوع به پليس را اقدامي مؤثر و مهم در تسريع اجراي اين طرح دانست و خاطرنشان کرد: کليه اتباع غيرمجاز و غيرقانوني تا پايان سال جاري باید از سطح استان فارس به کشور مبدا انتقال داده شوند.

وي در پايان به اتباع غيرمجاز توصيه کرد: ضمن احترام به قوانين کشور جمهوري اسلامي ايران، در اجراي طرح  و براي انتقال به کشور خودشان به صورت خود معرف به مراکز انتظامي مراجعه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار