مدیرکل میراث، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران خبر داد؛

برگزاری دوره آموزش درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت بین کارکنان میراث فرهنگی مازندران

«ایزدی» از برگزاری دوره آموزش درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت بین کارکنان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۶۸۹۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۸ - 09September 2024

برگزاری دوره آموزش درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت بین کارکنان میراث فرهنگی مازندرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، «حسین ایزدی» مدیرکل میراث، صنایع دستی و گردشگری استان مازندران امروز در جلسه با سرهنگ پاسدار «محمد حسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان با بیان اینکه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران در سرفصل موزه‌های ما آمده است، اظهار داشت: همچنین موزه شهدای آمل، بهشهر و تنکابن در این سرفصل تعریف شده است.

وی افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران ظرفیت بسیار خوبی برای آرامش گرفتن روح و جان آدمی است.

ایزدی ادامه داد: در سال ۱۴۰۳، مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس مازندران را در سرفصل اعتبارات قرار دادیم و برای تکمیل این پروژه پیگیری می‌کنیم و این موزه باید قوی و در خور و شایسته شهدا و لشکر ۲۵ کربلا ساخته شود.

وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا، تجلیل از خانواده ایثارگران، برپایی مراسم زیارت عاشورا و مسابقه قرآن از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است، گفت: همچنین آموزش دو واحد درس علوم و معارف دفاع مقدس و مقاومت را در هفته دفاع مقدس در بین کارکنان میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار