مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهدای زنده هستند

سرهنگ «سلامی» با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهدای زنده هستند، گفت: هر رزمنده دفاع مقدس حکم یک شهید زنده را دارد و دارای چنین جایگاه و منزلتی هستند.
کد خبر: ۶۸۹۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ - 09September 2024

پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهدای زنده هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، سرهنگ پاسدار «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران امروز در دیدار با «سید مرتضی ستاری» مدیرکل تامین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان با بیان اینکه پیشکسوتان جهاد و مقاومت روز‌های سخت جنگ را پشت سر گذاشتند و در عملیات‌های مختلف و خطوط مختلف جبهه نقش آفرینی کردند و عزت دارند، اظهار داشت: باید عزتمندانه با آنها رفتار شود.

وی با بیان اینکه به فرموده حضرت امام (ره) نباید بگذاریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند، افزود: دیدار با پیشکسوتان جهاد و مقاومت کمترین کاری است که مسئولان می‌توانند انجام دهند. 

سرهنگ سلامی ادامه داد: پیشکسوتان جهاد و مقاومت شهدای زنده هستند؛ هر رزمنده دفاع مقدس حکم یک شهید زنده را دارد و دارای چنین جایگاه و منزلتی هستند.

این مسئول با بیان اینکه خدمات‌دهی به پیشکسوتان جهاد و مقاومت بعد مادی محسوب می‌شود، اضافه کرد: بعد معنوی نیز جانفشانی‌هایی است که برای اسلام و انقلاب داشتند.

وی بیان کرد: در بعد معنوی لازم است برنامه‌ها پیوست فرهنگی داشته باشند و ارزش نیروها بعد از بازنشستگی حفظ شود و یکی از کار‌های بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس همین است و با سرکشی، دیدار و برگزاری جلسات بزرگداشت پیشکسوتان این بعد را تقویت کنیم.

این مسئول با بیان اینکه در هفته دفاع مقدس مراسم تجلیل و تکریم جهاد مقاومت در محضر رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود، گفت: انتظار می‌رود سازمان تأمین اجتماعی نیرو‌های مسلح استان همکاری لازم را در این راستا داشته باشد که نوعی پیوست فرهنگی برای خدمات پیشکسوتان دفاع مقدس خواهد بود.

سرهنگ سلامی همچنین بر لزوم فضاسازی مجموعه‌های وزارت دفاع در استان مازندران تأکید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار