استاندار مرکزی:

موفقیت‌های استان در دولت سیزدهم ناشی از هزار روز تعامل و هم‌افزایی بوده است

مخلص الائمه گفت: موفقیت استان در دولت سیزدهم، ناشی از هزار روز هم‌افزایی و همدلی و تعامل در بخش‌های مختلف دولتی، عمومی، خصوصی، تعاونی، جهادی و مردمی بود و باید تلاش شود در دولت چهاردهم نیز مسائل باقی مانده برطرف شود.
کد خبر: ۶۸۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳ - 09September 2024

موفقیت‌های استان در دولت سیزدهم ناشی از هزار روز تعامل و هم‌افزایی بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اراک، دکتر مخلص‌الائمه در نشست شورای اداری استان مرکزی با اشاره به اینکه مجموعه اقدامات دولت سیزدهم مکرر مورد تمجید مقام معظم رهبری قرار گرفت، اظهار داشت: دولت چهاردهم، دولت کار و تلاش زیر پرچم وفاق و انسجام ملی است و کارگزاران دولت و خدمتگزاران مردم در دستگاه‌های اجرایی مادام که مسؤولیت دارند، شرعاً و قانونا ملزم به رعایت سیاست‌های مقام معظم رهبری، خط مشی‌های دولت و شخص ریاست محترم جمهور و استمرار فرآیند حل مسائل با هم‌افزایی و رویکرد جهادی و مردمی هستند.

استاندار مرکزی با اشاره به بهبود شاخص‌های اقتصادی استان، اذعان داشت: مهم‌ترین مسئله در کشور در ادوار مختلف موضوع بیکاری بود که دولت شهید رئیسی در حوزه افزایش اشتغال و کاهش نرخ بیکاری موفق عمل کرد و کاهش تاریخی نرخ بیکاری را شاهد بودیم.

وی با بیان اینکه سامانه رصد اشتغال فعال و قابل ارزیابی است، افزود: به لطف و فضل الهی و‌ تلاش بخش‌های مختلف در بهار امسال کمترین نرخ بیکاری استان با 4.8 درصد ثبت شد و امروز در برخی شهرستان‌ها نیازمند نیروی کار هستیم و فضای بازار کار کاملاً تغییر کرده است.

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: موفقیت استان در دولت سیزدهم، ناشی از هزار روز هم‌افزایی و همدلی و‌ تعامل در بخش‌های مختلف دولتی، عمومی، خصوصی، تعاونی، جهادی و مردمی بود و باید تلاش شود در دولت چهاردهم نیز مسائل باقی مانده برطرف شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار