روایت دیدار مادر سه شهید مشهدی با مقام معظم رهبری؛

دیدار با آقا، شیرین‌ترین دیداری بود که با اشک‌ و لبخند گذشت

مادر سه شهید مشهدی پس از بازگشت از دیدار با رهبر معظم انقلاب در بدو ورود به مشهدالرضا گفت: زمانی که آقا را دیدم زبانم از بیان جملات قاصر شده بود و تنها تمام مدتی که در محضر ایشان بودم از سخنان شیرین‌ ایشان بهره بردم.
کد خبر: ۶۸۹۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۷ - 03February 2016

دیدار با آقا، شیرین‌ترین دیداری بود که با اشک‌ و لبخند گذشت

به گزار گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، جمعی از مسئولین کشوری و استانی و خانوادههای شهدا و ایثارگران، با حضور در فرودگاه بین المللی شهید هاشمینژاد مشهد مقدس به استقبال حاجیه خانم عصمت بهشتی مادر شهیدان عباس، حبیب الله و غلامرضا شعبانی که به تازگی به دیدار حضرت آیت الله العظمی خامنهای رهبر معظم انقلاب مشرف شد، رفتند.

در این مراسم معنوی و روحافزا که با حضور صدیقه کاوه مشاور نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، محمد عباسپور مشاور استاندار خراسان رضوی در امور ایثارگران، عابدی مقدم مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی و جمعی از معاونین این نهاد و فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد، حاجیه خانم عصمت بهشتی به بیان احساسات خود از لحظه باشکوه دیدارش با بزرگ جانباز انقلاب گفت و تصریح کرد: تمام مدتی که در حضور رهبرم بودم فقط توانستم از سخنان شیرین ایشان بهره ببرم.

وی افزود: زمانی که ایشان را دیدم زبانم از شدت خوشحالی از بیان گفتن جملات قاصر شده بود و گویی دیگر نمیتوانستم صحبت کنم و چشمانم از شدت وجود اشک سخن گفتن را برایم سختتر میکرد، ولی به لطف خدا توانستم برای چند لحظه ارادت قلبی خود و خانواده را به ایشان ثابت کنم.

این مادر سه شهید از خواب خود قبل از دیدار با رهبر معظم انقلاب گفت و خاطرنشان کرد: چند شب پیش از سفر شیرینم برای دیدار با رهبرم خوابی دیدم که در آن آقا به خانه ما آمده بودند و ایشان با چهرهای نورانی در حسینیه نزدیکی منزلمان برای وضو گرفتن و نماز خواندن آماده میشدند، ایشان به من گفتند؛ آبی برای وضو نیست در اینجا و من به ایشان گفتم نه آب روان در این محل وجود ندارد ولی من برایتان آب فراهم میکنم، بعد از این جمله از خواب پریدم و با خود گفتم بدون شک خبر خوبی در راه است و این خواب بی تعبیر نمیماند تا اینکه بعد از مدت کوتاهی به ما خبر دادند که باید برای دیدار با آقا آماده شویم.

وی بیان کرد: این حکومت حکومت علی(ع) است و ما باید با پیروی از ولی امر مسلمین جهان راه مکتب امیرالمومنین(ع) را ادامه دهیم.

حاجیه خانم بهشتی به عنوان یک عضو از جامعه بزرگ شاهد و ایثارگر در توصیهای خطاب به ملت همیشه در صحنه ایران برای حضور حداکثری در انتخابات پیشرو مجلس خبرگان و شورای اسلامی گفت: مردم باید به دنبال افراد با تقوا و با ایمان باشند که پیرو خط قرآن و اسلام باشند تا این ملت و مرز و بوم را به بهترین درجات برسانند.

وی در پایان گفت: خداوند این گونه میخواست تا از خانواده ما سه نفر شهید و یک نفر جانباز شود ولی با همین حال خدا را شکر میکنم که فرزندانم در راه دفاع از میهنی رفتند که راه و سیره قرآن و ائمه اطهار(ع) را ادامه میدهند.

گفتنی است همزمان با ایام الله دهه فجر جمعی از خانوادههای شهدای کشور روز یکشنبه 13 بهمن ماه با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار و نماز ظهر و عصر را به امامت معظم له به پا داشتند.

شهیدان عباس شعبانی در اسفند ماه سال 1362 در عملیات خیبر، حبیب الها شعبانی در سال 1363 در منطقه مهران و غلامرضا شعبانی در عملیات کربلای 2 و در منطقه جزیره مجنون به شهادت رسیدند، همچنین برادر این شهیدان غیورمرد امیراحمد شعبانی نیز در عملیات کربلای 5 بر اثر موج انفجار از ناحیه سر و گردن، دست و پا و ریه دچار جراحت شد و به افتخار جانبازی در راه دفاع از اسلام نائل گردید.

نظر شما
پربیننده ها