با صدور پیامی؛

سپاه خوزستان درخشش ورزشکار خوزستانی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفت

در این پیام آمده است: اقدام شایسته و به جای جنابعالی برای نشان دادن عرض ارادت خالصانه خود به بی‌بی دوعالم حضرت زهرا (س) و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران بیانگر عمق ایمان و عشق بی پایان شما به اهل بیت عصمت وطهارت (ع) و خداوند متعال می‌باشد.
کد خبر: ۶۸۹۷۶۶
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۴ - 10September 2024

سپاه خوزستان درخشش ورزشکار خوزستانی در مسابقات پارالمپیک را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، سپاه حضرت ولی عصر (عج) خوزستان در پیامی درخشش ورزشکار خوزستانی «صادق بیت سیاح» در مسابقات پارالمپیک فرانسه را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:  

برادر ارجمند و ارزشی جناب آقای «صادق بیت سیاح»:

بدین وسیله شایستگی و تلاش شایسته شما در مسابقات دوومیدانی پارالمپیک پاریس وکسب مدال طلای این مسابقات موجب افتخار همه ایرانیان گردید. بی شک اقدام شایسته و به جای جنابعالی برای نشان دادن عرض ارادت خالصانه خود به بی‌بی دوعالم حضرت زهرا (س) و ادای احترام به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از کسب این موفقیت بزرگ جهانی بیانگر عمق ایمان و عشق بی پایان شما به اهل بیت عصمت وطهارت (ع) و خداوند متعال می‌باشد. 

هر چند که بعداز این افتخارآفرینی به جهت عرض ارادت شما، خناسان دنیاطلب مدال مادی ودنیوی این مسابقات را از شما گرفتند ولی با این حرکات زیبا در قلوب همه ایرانیان و ارادتمندان به اهل بیت (ع) جای گرفتید و رضایت، حمایت و شفاعت پروردگار و اهل بیت (ع) را در دنیا و آخرت با این مقام‌ها و عناوین دنیوی عوض نمودید. سپاه حضرت ولی عصر خوزستان ضمن تبریک این موفقیت، از خداوند منان برایتان کسب توفیقات بیشتر در زندگی دنیا و آخرت و همچنین آینده ورزشی‌تان آرزومند است. 

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها