نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مشهد افتتاح شد

در آستانه فرارسیدن سال تحصیلی جدید، به همت مدیریت ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در جوار بارگاه منور رضوی افتتاح شد.
کد خبر: ۶۸۹۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۳ - 10September 2024

نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مشهد افتتاح شدبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، «امیر خالقی» مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی اظهار داشت: دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی در مرکز نمایشگاه‌ها و همایش‌های آستان قدس رضوی واقع در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی باهدف حمایت از کالا‌ها و تولیدکنندگان ایرانی در حوزه نوشت‌افزار با حضور مجموعه‌ای از ده‌ها تولیدکننده ایرانی برپا شده است.

وی تصریح کرد: بیش از ۲ هزار قلم کالا در هفت بخش کیف، جامدادی، نوشت‌افزار، اسباب‌بازی، دفتر، لوازم مهد و مدرسه در این نمایشگاه با قیمت مناسب به نمایش گذاشته شده و به فروش می‌رسد.

مدیر ارتباطات و اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی ادامه داد: دومین نمایشگاه نوشت‌افزار ایرانی تا سوم مهرماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در پارکینگ شماره یک حرم مطهر رضوی میزبان علاقه‌مندان است.

خالقی خاطرنشان کرد: در حاشیه این نمایشگاه، نمایشگاه سوغات ایرانی نیز دایر است و زائران و مجاوران می‌توانند از این غرفه‌ها بازدید و خرید داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها